Page 247 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 247
zaznavanje profesionalnosti v vrtcu

Tabela 22: Načelo sodelovanja s starši.

vedno večinoma občasno nikoli skupaj
2 61
f 42 13 4
2. in 3. 68,9 % 21,3 % 6,6 % 3,3 % 100,0
0 50
Strokovna delavca v od- f% 30 18 2 100
delku ob sprejemu otroka 2. in 3. 60,0 % 36,0 % 4,0 % 0,0 %
ali pri odhodu otroka do-
mov izmenjata informa- f
cije s starši (se na kratko 4. in PT
pogovori, pove, kako so
otroci preživeli dan …).

f%
4. in PT

f 3 4 17 38 62
2. in 3.

Vzgojiteljice so v času f% 4,8 % 6,5 % 27,4 % 61,3 % 100,0
mojega praktičnega 2. in 3. 3
usposabljanja izvedle de- 5 14 29 51
javnost, ki so jo predla- f
gali starši. 4. in PT

f% 5,9 % 9,8 % 27,5 % 56,9 % 100,0
4. in PT

f 6 1 2 53 62
2. in 3.

V času mojega praktič- f% 9,7 % 1,6 % 3,2 % 85,5 % 100,0
nega usposabljanja so v 2. in 3. 8 3
skupini vsaj eno dejav- 9 31 51
nost izvedli starši. f
4. in PT

f% 15,7 % 5,9 % 17,6 % 60,8 % 100,0
4. in PT

Iz Tabele 22 je razvidno, da upoštevanje načela sodelovanje s starši
strokovnim delavcev v vrtcu predstavlja velik izziv. Čeprav se odgovori di-
jakov 2. in 3. letnika razlikujejo od odgovorov dijakov 4. letnika in poklic-
nega tečaja, pri trditvah glede posrednega in neposrednega vključevanja
staršev v vrtčevske dejavnosti pri vseh prevladujeta odgovora »nikoli« in
»občasno«, in sicer z več kot 50-odstotnim deležem odgovorov. Seveda pa

247
   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252