Page 242 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 242
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes

čelo demokratičnosti in pluralizma ter načelo omogočanja izbire in dru-
gačnosti.

Tabela 20: Načelo demokratičnosti in pluralizma ter načelo omogočanja izbire
in drugačnosti.

vedno večinoma občasno nikoli skupaj
118
Strokovna delavca v oddel- f 59 44 13 2
ku pri igrah po želji prip- f% 50,0 % 37,3 % 11,0 % 1,7 % 100,0 %
ravljata več raznovrstnih
dejavnosti, med katerimi 116
lahko otrok izbira.
100,0 %
Strokovna delavca v oddel- f 36 50 18 12
ku otroku pri igrah po že- f% 116
lji omogočata/dovolita, da f 31,0 % 43,1 % 15,5 % 10,3 % 100,0 %
prehaja med kotički in de- f%
javnostmi ter iz kotička v 28 43 38 7 116
kotiček prenaša material, 24,1 % 37,1 % 32,8 % 6,0 % 100,0 %
sredstva, igrače in jih v igri
kombinira. 77 26 11 2 116
Vzgojitelj pri načrtovani 66,4 % 22,4 % 9,5 % 1,7 % 100,0 %
dejavnosti pripravi več raz-
ličnih dejavnosti na določe- 75 29 11 1 114
no temo, tako da otrok lah- 64,7 % 25,0 % 9,5 % 0,9 % 100,0 %
ko izbira sredstva, material,
načine dela … 41 46 21 6 116
36,0 % 40,4 % 18,4 % 5,3 % 100,0 %
Vzgojitelj uporablja različ- f
ne metode in načine dela s f% 23 26 39 28
predšolskimi otroki. 19,8 % 22,4 % 33,6 % 24,1 %

Vzgojitelj je prožen pri na- f
črtovanju časa – dejavnost f%
skrajša, podaljša, presta- f
vi ali zamenja glede na in- f%
terese otrok in druge oko-
liščine.
Vzgojitelj je prožen pri or-
ganizaciji prostora – upo-
rablja različne prostore
za dejavnosti, otroci lah-
ko prostor za dejavnosti iz-
birajo.

Strokovna delavca v oddel- f
ku otroku omogočita poči- f%
tek ob katerem koli času.

242
   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247