Page 181 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 181
olnitev pr ičakovanj študentov glede potek a pr aktičnega pedagoškega usposabljanja

2. kategorija: vpogled v delo,
3. kategorija: pridobivanje praktičnih izkušenj in znanj,
4. kategorija: obdobje trajanja,
5. kategorija: vključenost v dejavnosti in spoznavanje učnega proce-

sa,
6. kategorija: sodelovanje z mentorjem in drugimi strokovnimi de-

lavci,
7. kategorija: dokumentacija,
8. kategorija: osebna pričakovanja,
9. kategorija: drugo.

Tabela 7: Število (f) in strukturni odstotki (f %) študentov po utemeljitvi o izpolnitvi
njihovih pričakovanj glede celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja
na podlagi odgovorov, združenih v kategorije.

Kategorija v celoti Stopnja izpolnitve pričakovanj skupaj
utemeljitve izpolnjena f f%
f f% delno izpolnjena niso izpolnjena 6 4,7
stik z učenci 4 6,0 15 11,7
vpogled v delo 15 22,0 f f% f f% 23 18,0
pridobivanje 2 3,6 0 0,0 23 18,0
praktičnih izku- 0 0,0 0 0,0
šenj in znanj 9 7,0
obdobje trajanja 13 19,1 10 18,2 0 0,0
vključenost v de- 22 17,2
javnosti in spo- 0 0,0 21 38,2 2 40,0
znavanje učnega 7 5,5
procesa 5 7,3 4 7,2 0 0,0 18 14,0
sodelovanje z 5 3,9
mentorjem in 13 19,1 6 11,0 3 60,0 128 100,0
drugimi stro-
kovnimi delavci 1 1,5 6 11,0 0 0,0
dokumentacija
osebna pričako- 14 20,6 4 7,2 0 0,0
vanja
drugo 3 4,4 2 3,6 0 0,0
skupaj 68 100,0 55 100,0 5 100,0

181
   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186