Page 177 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 177
olnitev pr ičakovanj študentov glede potek a pr aktičnega pedagoškega usposabljanja

d.; Praktično usposabljanje – Študijski programi 1. stopnje, 2014; Praktič-
no usposabljanje – Študijski programi 2. stopnje, 2014). Na ta način smo za-
gotovili, da je vprašalnik sestavljen v skladu s cilji praktičnega usposablja-
nja in v skladu s splošnimi kompetencami, ki naj bi jih študentje usvojili v
času praktičnega usposabljanja. Pri samem sestavljanju anketnega vprašal-
nika smo pazili, da so navodila izpolnjevanja izražena natančno, vprašanja
pa enopomensko in dovolj specifično. Objektivnost anketnega vprašalnika
je zagotovljena z enotnimi in enopomenskimi navodili, na podlagi katerih
so anketiranci izpolnjevali vprašalnik, medtem ko objektivnost v fazi an-
ketiranja temelji na nevodenem anketiranju (Rus, 2016).

Postopki obdelave podatkov
Podatki so obdelani na nivoju deskriptivne in inferenčne statistike s pro-
gramom SPSS (verzija 21). Pri obdelavi podatkov za namene prispevka smo
uporabili metodo frekvenčne distribucije (f, f %) in χ2-preizkus.

Rezultati in interpretacija
Anketirani študentje so odgovarjali na vprašanje zaprtega tipa z možnostjo
dopolnitve odgovora o izpolnitvi njihovih pričakovanj glede celotnega po-
teka praktičnega usposabljanja (v celoti izpolnjena, delno izpolnjena, niso
izpolnjena). V prvem sklopu tega poglavja zato predstavljamo ocene štu-
dentov o izpolnitvi pričakovanj glede poteka usposabljanja, v drugem sklo-
pu pa utemeljitve študentov pri izpolnitvi pričakovanj, razvrščene v devet
kategorij.

Ocene študentov o izpolnitvi pričakovanj glede celotnega poteka
praktičnega pedagoškega usposabljanja
V tem sklopu so predstavljeni rezultati skupnih ocen študentov o izpolnitvi
njihovih pričakovanj (Tabela 3), v nadaljevanju pa rezultati razlik v ocenah
študentov o izpolnitvi njihovih pričakovanj glede na vrsto fakultete, vrsto
študija in usmeritev študija (tabele 4, 5 in 6).

177
   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182