Page 179 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 179
olnitev pr ičakovanj študentov glede potek a pr aktičnega pedagoškega usposabljanja

je razvidno, da so se pričakovanja v največji meri v celoti izpolnila študen-
tom UM FNM (71,4 %) ter v veliki meri študentom UM PEF (66,7 %). Nekaj
manj kot tretjina študentov UM FNM (28,6 %) in dobra tretjina študentov
UM PEF (33,3 %) ima delno izpolnjena pričakovanja, nihče izmed študen-
tov obeh fakultet (0,0 %) pa nima neizpolnjenih pričakovanj glede usposa-
bljanja. Študentje UM FF imajo v enaki meri v celoti izpolnjena (46,8 %) in
delno izpolnjena pričakovanja (46,8 %), kar 5 (6,4 %) študentov te fakulte-
te pa je navedlo, da se jim pričakovanja glede celotnega poteka praktičnega
usposabljanja niso izpolnila.

Tabela 5: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede celotnega poteka
praktičnega pedagoškega usposabljanja glede na vrsto študija.

Stopnja izpolnitve enopredmetni študij Vrsta študija skupaj
pričakovanj f f% dvopredmetni študij f f%
47 70,1 84 56,7
v celoti izpolnjena 20 29,9 f f% 59 39,9
delno izpolnjena 0 0,0 37 45,7 5 3,4
niso izpolnjena 67 100,0 39 48,1 148 100,0
skupaj 5 6,2
izid χ2-preizkusa 81 100,0
χ2 = 13,082 P =0,001

Na podlagi izida χ2-preizkusa lahko potrdimo obstoj statistično značil-
ne razlike v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede celotnega poteka
praktičnega usposabljanja glede na vrsto študija (P = 0,001). Pričakovanja
so se povečini v celoti izpolnila študentom enopredmetnega študija (70,1 %)
in v manjši meri študentom dvopredmetnega študija (45,7 %). Skoraj polo-
vica študentov dvopredmetnega študija (48,1 %) in tretjina študentov eno-
predmetnega študija (29,9 %) je navedla, da so se njihova pričakovanja glede
usposabljanja le delno izpolnila. 6,2 % študentom dvopredmetnega študija
se pričakovanja niso izpolnila. Študentje dvopredmetnega študija opravlja-
jo praktično usposabljanje pri obeh študijskih programih, vendar vsako le
v polovičnem času, zato obstaja možnost, da so imeli nekateri izmed teh, za
razliko od študentov enopredmetnega študija, pri eni študijski smeri bolj-
še izkušnje kot pri drugi.

179
   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184