Page 180 - Mitja Sardoč, Igor Ž. Žagar in Ana Mlekuž, ur. Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju danes. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2017. Digitalna knjižnica, Dissertationes 31
P. 180
r aziskovanje v vzgoji in izobr aževanju danes

Tabela 6: Izid χ2-preizkusa v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede celotnega poteka
praktičnega pedagoškega usposabljanja glede na usmeritev študija.

Usmeritev študija

Stopnja izpolnitve nejezikovna jezikovna usme- nejezikovna/je- skupaj
pričakovanj usmeritev ritev zikovna usme-
f f%
v celoti izpolnjena f f% ritev 84 56,7
delno izpolnjena 55 63,2 59 39,9
niso izpolnjena 32 36,8 f f% f f% 5 3,4
skupaj 0 0,0 148 100,0
izid χ2-preizkusa 87 100,0 16 66,7 13 35,1

8 33,3 19 51,4

0 0,0 5 13,5

24 100,0 37 100,0

χ2 = 20,011 P =0,000

Tabela 6 prikazuje rezultate izida χ2-preizkusa, kjer je zabeležena sta-
tistično značilna razlika v oceni izpolnitve pričakovanj študentov glede ce-
lotnega poteka praktičnega usposabljanja glede na usmeritev študija (P =
0,000). Kar 63,2 % študentov nejezikovne usmeritve in 66,7 % študentov
jezikovne usmeritve je navedlo, da so se njihova pričakovanja v celoti iz-
polnila, medtem ko je isto mislečih študentov nejezikovne/jezikovne sme-
ri nekoliko manj (35,1 %). Ravno obratno je pri delni izpolnitvi pričako-
vanj: prednjačijo študentje nejezikovne/jezikovne usmeritve (51,4 %), manj
pa je isto mislečih študentov nejezikovne (36,8 %) in jezikovne usmeritve
(33,3 %). Nihče izmed študentov nejezikovne (0,0 %) in jezikovne usmeritve
(0,0 %) nima neizpolnjenih pričakovanj glede poteka praktičnega usposa-
bljanja, medtem ko je takega mnenja kar 5 študentov nejezikovne/jezikov-
ne usmeritve (13,5 %).

Utemeljitve študentov pri ocenjevanju izpolnitve pričakovanj
glede celotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja
Študentje so na vprašanje zaprtega tipa z možnostjo dopolnitve odgovora
o izpolnitvi svojih pričakovanj glede celotnega poteka praktičnega peda-
goškega povedali svoje odgovore. V tem sklopu predstavljamo utemeljitve
študentov o izpolnitvi njihovih pričakovanj na podlagi odgovorov, združe-
nih v kategorije (Tabela 7).
Odgovore študentov na vprašanje »So se vaša pričakovanja glede ce-
lotnega poteka praktičnega pedagoškega usposabljanja izpolnila?« smo raz-
vrstili v 9 kategorij:

1. kategorija: stik z učenci,

180
   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185