Page 79 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 79
ultati raziskave 79  
s triangulacijo obiskovalčevega,
umetnostnozgodovinskega
in muzejskega diskurza
ter kontekstualno
analizo

Poglavje o rezultatih sestavljata dve podpoglavji: v prvem, obsežnej-
šem, so rezultati predstavljeni (poglavje je organizirano glede na
načine pridobivanja in analiziranja podatkov), v drugem pa anali-
zirani oziroma teoretsko ovrednoteni.

Predstavitev rezultatov

Rezultati so predstavljeni v treh podpoglavjih: v prvem podpoglavju so
rezultati o obiskovalčevem diskurzu oziroma obiskovalčevi interakciji z
umetniškimi deli na razstavi, pridobljeni z intervjuji in opazovanjem, v
drugem podpoglavju so rezultati umetnostnozgodovinskega diskurza
oziroma kustosove interpretacije umetnin, pridobljeni z analizo razsta-
ve, knjižnega vodnika po razstavi in treh vodenih ogledov po razstavi v
tretjem podpoglavju pa so rezultati pojmovanja vzgojno-izobraževalne
vloge umetnostnega muzeja oziroma muzejskega diskurza, pridobljeni z
analizo izbranih dokumentov – nacionalnih programov za kulturo, kri-
tik razstave in galerijskih objav o razstavi. V navedkih so, kjer je to po-
trebno, dodani poudarki (poševni tisk).

Obiskovalčev diskurz

Rezultate obiskovalčeve interakcije z umetniškimi deli v galeriji pred-
stavljam v dveh sklopih: najprej rezultate dvotedenskega prikritega opa-
zovanja 82 naključnih obiskovalcev (tu so nekateri podatki tudi nume-
rični), nato rezultate 23 intervjujev s ciljno izbranimi obiskovalci in re-
zultate njihovega opazovanja. Z ozirom na diskurz je zanimivo to, da ta
vključuje tako verbalni kakor neverbalni del.
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84