Page 78 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 78
rajka bračun sova ■ umetnina – ljubezen na prvi pogled?
Najin intervju se mi zdi zanimiv v tem smislu, ker tebi, pa hkrati sebi, iz-
razim ene stvari, ki jih običajno ne ubesedim. Če strokovno vodim, vo-
dim strokovno. Če sam gledam, gledam pač v mislih in tega ne izrazim.
Meni je dragoceno to, da sem tako rekoč prvič sebe slišal, kaj v bistvu
doživljam, ali pa sklepal, sam sebi pojasnjeval, zakaj je nekaj tako, kot je.
Zato se mi zdi zanimivo to ubesedenje občutkov, ki jih ... ne glede na le-
tnice, pa avtorja. Da tudi sam sebi mogoče malo utemeljim, zakaj pa bi
me lahko to zanimalo. /…/ V tem stališču vidim tudi zase en doprinos
tega intervjuja. (Int. 14.)
Skleniti je mogoče, da so se dobre strani sodelovanja v tem projek-
tu navezovale ne samo na družbeno korist (s tem, ko so muzej in posa-
mezni udeleženci prispevali k razvoju edukacijske znanosti), temveč tudi
na osebno korist. Osebne koristi – kolikor so jih udeleženci dejansko iz-
povedali − se navezujejo na osebno zadovoljstvo, novo izkušnjo in nova
spoznanja o umetnosti.
Najin intervju se mi zdi zanimiv v tem smislu, ker tebi, pa hkrati sebi, iz-
razim ene stvari, ki jih običajno ne ubesedim. Če strokovno vodim, vo-
dim strokovno. Če sam gledam, gledam pač v mislih in tega ne izrazim.
Meni je dragoceno to, da sem tako rekoč prvič sebe slišal, kaj v bistvu
doživljam, ali pa sklepal, sam sebi pojasnjeval, zakaj je nekaj tako, kot je.
Zato se mi zdi zanimivo to ubesedenje občutkov, ki jih ... ne glede na le-
tnice, pa avtorja. Da tudi sam sebi mogoče malo utemeljim, zakaj pa bi
me lahko to zanimalo. /…/ V tem stališču vidim tudi zase en doprinos
tega intervjuja. (Int. 14.)
Skleniti je mogoče, da so se dobre strani sodelovanja v tem projek-
tu navezovale ne samo na družbeno korist (s tem, ko so muzej in posa-
mezni udeleženci prispevali k razvoju edukacijske znanosti), temveč tudi
na osebno korist. Osebne koristi – kolikor so jih udeleženci dejansko iz-
povedali − se navezujejo na osebno zadovoljstvo, novo izkušnjo in nova
spoznanja o umetnosti.