Page 16 - Rajka Bračun Sova, Umetnina – ljubezen na prvi pogled? Pedagoški pomen interpretacije. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2016. Digitalna knjižnica, Dissertationes 28
P. 16
rajka bračun sova ■ umetnina – ljubezen na prvi pogled?
Z diskurzom raziskava uvaja novo in drugačno metodologijo preu-

čevanja vzgojno-izobraževalne vloge umetnostnega muzeja (prim. Grek,
2007).

Knjiga je strukturirana v pet med seboj dopolnjujočih se poglavij.
Uvodnim opredelitvam sledijo teoretična izhodišča raziskave. Poglavje
je razdeljeno na tri podpoglavja: izkustveni kontekst, disciplinarni kon-
tekst in institucionalni kontekst. Ta zasnova – kombiniranje treh različ-
nih teoretičnih perspektiv – že nakaže triangulacijo raziskovalnih me-
tod, ki je predstavljena v naslednjem poglavju. Najprej je pojasnjeno pa-
radigmatsko ozadje oziroma metodološki teoretični kontekst, na ka-
terem temelji izbor kvalitativne metode in posameznih raziskovalnih
postopkov. Nato je predstavljen koncept raziskave, ki mu sledi natan-
čen opis postopkov pridobivanja in analiziranja podatkov. V poglavju
sta končno obravnavani tudi kakovost in etičnost kot pomembna vidi-
ka kvalitativnega raziskovanja. Sledita predstavitev in analiza rezultatov
raziskave v četrtem poglavju. Rezultati so predstavljeni glede na tri raz-
lične postopke pridobivanja podatkov ter analizirani glede na tri različ-
na teoretična izhodišča. Zadnje poglavje je namenjeno sklepnim ugoto-
vitvam.
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21