Page 99 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 99
ela 15: Primerjava odstotkov posameznih skupin bralcev pri dijakinjah in dijakih

  dijakinje (n = 6932) dijaki(n = 6373)

  % 95% IZ za % % 95% IZ za %

klaster 1 8,5 7,8–9,2 18,5 17,7–19,3

klaster 2 10,0 9,3–10,7 18,8 17,8–19,8

klaster 3 22,4 21,4–23,4 36,0 34,7–37,3

klaster 4 29,9 28,7–31,1 11,5 10,7–12,3

klaster 5 29,3 28,2–30,4 15,2 14,2–16,2

Opombe: klaster 1 = Nezavzeti bralci, s slabimi učnimi in metakognitivnimi strategijami; kla-
ster 2 = Nezavzeti bralci z dobrimi učnimi in slabimi metakognitivnimi strategijami, spletni
bralci; klaster 3 = Nezavzeti bralci, s povprečnimi učnimi in metakognitivnimi strategijami;
klaster 4 = Zavzeti in globinski bralci; klaster 5 = Zavzeti bralci, s povprečnimi učnimi in meta-
kognitivnimi strategijami.IZ = interval zaupanja.

Primerjava dosežkov dijakinj in dijakov v različnih skupinah bralcev

Slika 8: Primerjava skupnega dosežka dijakinj in dijakov iz različnih skupin bralcev.

Opombe: klaster 1 = nezavzeti bralci s slabimi učnimi in metakognitivnimi strategijami; kla-
ster 2 = nezavzeti bralci z dobrimi učnimi in slabimi metakognitivnimi strategijami; spretni

99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104