Page 88 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 88
eznih podlestvicah bralnih dosežkov. Pri analizah vrednosti verjetja program izraču-
na določeno statistiko za vsako oceno dosežka posebej in nato povpreči dobljene statistike.

S programom AM smo izračunali tudi t-teste za parno primerjavo mer pri dijakih in
dijakinjah. Ker program AM ne omogoča izračuna analize variance, smo s t-testom izve-
dli tudi parne primerjave izobraževalnih programov, pri čemer smo uporabili Bonferroni-
jev popravek. Zaradi šestih parnih primerjav izobraževalnih programov smo posamezno
primerjavo kot statistično pomembno obravnavali takrat, ko je bila verjetnost alfa napa-
ke manjša od 0,00851.

Za primerjavo pogostosti posameznih skupin bralcev pri dijakinjah in dijakih smo
uporabili generaliziran Mantel-Haenzelov χ2, ki pokaže statistično pomembnost razlike
med spoloma, neodvisno od (oz. povprečeno prek) ravni izobraževalnega programa.

Rezultati

Slika 5: Delež žensk in moških v posameznih izobraževalnih programih.
Ročaji predstavljajo 95-odstotni interval zaupanja za oceno deleža. Program 1 = klasična oz.
splošna gimnazija, program 2 = strokovna gimnazija, program 3 = tehnično oz. strokovno sre-
dnje izobraževanje, program 4 = srednje poklicno izobraževanje.

88
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93