Page 137 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 137
ivnosti vključujejo zaradi zabave, druženja, estetskih doživetij itd. (df = 1, F = 11.322,
p = 0.001, Eta2 = 0.059).

Slika 12: Razlike med študenti družboslovja in humanistike ter naravoslovja in tehnike na raz-
ličnih področjih motivacije za izobraževanje.
Pomembne razlike so se pojavile tudi na področju identificirane regulacije v okviru
ekstrinzične motivacije, kjer so bili rezultati študentov družboslovja in humanistike prav
tako višji (df = 1, F = 29.793, p = 0.000, Eta2 = 0.143). Študentje družboslovja in humani-
stike se v večji meri posvečajo študiju na podlagi lastne izbire oziroma ker se jim to zdi po-
membno. Nasprotne rezultate pa smo dobili v okviru amotivacije, kjer so imeli študentje
naravoslovja in tehnike precej višje rezultate od študentov družboslovja in humanističnih
smeri (d f= 1, F = 20.658, p = 0.000, Eta2 = 0.103). Pri tej skupini se torej večkrat pojavi sta-
nje odsotnosti kakršne koli vrste motivacije.
Ti rezultati kažejo, da imajo študentje družboslovja in humanistike večjo (notranjo)
željo po izobraževanju od študentov naravoslovja in tehnike. Med študenti družboslovja

137
   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142