Page 133 - Puklek Levpušček, Melita, in Klaudija Šterman Ivančič, ur. Motivacijski dejavniki v izobraževanju mladine in odraslih. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2013. Digitalna knjižnica, Documenta 5
P. 133
Rezultati in razprava

Motivacija, tekmovalnost in samospoštovanje pri študentih različnega spola

V okviru primerjave med spoloma so rezultati pokazali, da med študenti in študentka-
mi obstajajo statistično pomembne razlike na vseh področjih intrinzične motivacije: mo-
tivacije po védenju (df = 1, F = 17.124, p = 0.000, Eta2 = 0.068), motivacije po dosežkih (df
= 1, F = 13.370, p = 0.000, Eta2 = 0.054) in motivacije po občutenje stimulacije (df = 1, F
= 8.087, p = 0.005, Eta2 = 0.034). Pomembne razlike med spoloma smo ugotovili tudi na
dveh področjih ekstrinzične motivacije: pri identificirani regulaciji (df = 1, F = 20.117, p =
0.000, Eta2 = 0.079) ter introjektirani regulaciji (df = 1, F = 8.910, p = 0.003, Eta2 = 0.037).
Na vseh naštetih področjih so rezultati žensk pomembno višji od rezultatov moških. Raz-
like smo pa ugotovili tudi v okviru amotivacije (df = 1, F = 14.681, p = 0.000, Eta2= 0.059),
kjer so dosežki moških pomembno višji od dosežkov žensk (Slika 9).

Slika 9: Razlike med spoloma na različnih področjih motivacije za izobraževanje.

133
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138