Page 102 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 102
Neformalno učenje? Kaj je to?
Žalec, B. (2010b). Dejavniki dialoga in zdrava družba: solidarni perso-
nalizem, kreposti in pogubnost instrumentalizma. V: J. Juhant in
B. Žalec (eds.). Na poti k dialoški človeškosti: ovire človeškega komu-
niciranja. Ljubljana: Teološka fakulteta, 25–40.
Žalec, B. (2011). Nezaupanje kot ključni dejavnik slabega delovanja sku-
pnosti, organizacij in družbe. Dignitas: revija za človekove pravice,
51/52, 351–373.
Žalec, B. (2012). Affects and emotions in upbringing and education.
Šolsko polje: revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja,
23/1–2, 57–72.
Žalec, N. (2012a). Presoja kurikularnih rešitev programa OŠO in pripo-
ročila za pripravo kurikula. V: E. Možina (ed.). Osnovna šola za od-
rasle. Ljubljana: Andragoški center Slovenije. (Pred izidom.)
Žalec, N. (2012b). Temeljni družbeni pogoji in sodobne andragoške
doktrine dela pri vključevanju ranljivih skupin v družbo. V: E. Mo-
žina (ed.). Osnovna šola za odrasle. Ljubljana: Andragoški center
Slovenije. (Pred izidom.)

Viri

Smith, M. K. (1999). The Social/Situational Orientation to Learing.
Dosegljivo na http://www.chabotcollege.edu/Puente/MENTOR/
docs/The%20Social-Situational%20Orientation%20to%20Learn-
ing-Handout.pdf (7. 11. 2012).

Žalec, N. (2011). Značilnosti učenja v programih Projektno učenje za
mlajše odrasle in Usposabljanje za življenjsko uspešnost. V: P. Ja-
vrh (ed.). Obrazi pismenosti: spoznanja o razvoju pismenosti odras-
lih. Ljubljana: Andragoški center Slovenije, 219–241. Dosegljivo na
http://arhiv.acs.si/publikacije/Obrazi_pismenosti.pdf (7. 11. 2012).
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107