Page 60 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 60
Drugo pedagoškega diskurza
Heidegger, M. (1995). Konec filozofije in naloga mišljenja. Phainomena,
IV/13–14, 34–50.
Kant, I. (2001). Kritika čistega uma ¼. Problemi, XXXIX/1–2, 1–167.
Klepec, P. (2008). Dobičkonosne strasti. Kapitalizem in perverzija, I,
Ljubljana: Društvo za teoretsko psihoanalizo.
Kodelja, Z. (2009). Družba znanja in konca izobrazbe. Problemi, XL-
VII/6–7, 73–105.
Komisija Evropske skupnosti (2000). Memorandum o vseživljenjskem
učenju. http://linux.acs.si/memorandum/prevod/ (9. 2. 2013)
Lacan, J. (1996). Štirje temeljni koncepti psihoanalize, Ljubljana: Dru-
štvo za teoretsko psihoanalizo.
Lewis, T. E. (2006). The school as an exceptional space: Rethinking
education from the perspective of the biopedagogical. Educational
Theory, LVI/2, 159–176.
Lewis, T. E. (2011). Rethinking the Learning Society: Giorgio Agam-
ben on Studying, Stupidity, and Impotence. Studies in Philosophy
and Education, XXX/6, 585–599.
Liessmann, K. P. (2006). Theorie der Unbildung, Wien: Paul Zsolnay
Verlag.
Liessmann, K. P. (2009). Teorija neizobrazbe. Problemi, XLVII/6–7,
37–72.
Miller, J.-A. (2001). O nekem drugem Lacanu, Ljubljana: Društvo za te-
oretsko psihoanalizo.
Salecl, R. (1991). Disciplina kot pogoj svobode, Ljubljana: Krt.
Troha, T. (2012). Kafka in nepovratno. Problemi, L/3–4, 143–163.
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65