Page 168 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 168
Drugo pedagoškega diskurza
Novak, B. (2002). Pedagoškoantropološki koncepti razvoja slovenske
šole. Didakta, 12/66–67, 36–39.
Novak, M. (2005). Vloga učitelja v devetletni osnovni šoli, Nova Gori-
ca: Educa.
Praper, P. (1999). Razvojna in analitična psihoterapija, Ljubljana: Inšti-
tut za klinično psihologijo.
Rousseau, J. J. (1997). Emil ali o vzgoji, Novo mesto: Pedagoška obzorja.
Salecl, R. (1991). Disciplina kot pogoj svobode, Ljubljana: Krt.
Švab, A. (2001). Družina: Od modernosti k postmodernosti, Ljubljana:
Znanstveno in publicistično središče.
Vodopivec, K. (2008). Patološki narcis kot produkt permisivne vzgoje –
analiza situacije v izbranih slovenskih šolah: magistrsko delo, Lju-
bljana: Fakulteta za družbene vede.
Žižek, S. (1985). »Patološki narcis« kot družbeno-nujna forma subjek-
tivnosti. Družboslovne razprave, 2/2, 105–141.
Žlebnik, L. (1978). Obča zgodovina pedagogike, Ljubljana: DZS.
   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173