Page 94 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 94
NOVIGA TESTAMENTA
posvečuiem, tu ie: iest se offruiem v to smert, de oni — za-
stopi, ty verni — bodo tudi posvičeni.« Od tiga bomo potle še
več govurili inu s pismom pryčovali.
MCristus s to per- TA XXXXVI. CAP.
I imamo tudi v tim s. evangeliu od tiga, kir ie bil ranan
gliho od tiga na tim potu, Luc. 10, eno lepo pergliho, koku ie tu člo-
rezbyeniga inu vestvu revnu, bogu inu skuzi ta greh izkaženu inu de timu ni-
Samaritarie tu-
di daie na zna- sče nei mogel pomagati, samuč ta dini Jezus Cristus. Inu to
ne, de ie tim lu- isto pergliho Jezus sam taku govori: »En človik ie šal doli iz
dem iz nih reve
188. Ležečiga. le skuzi Cristusa Ieruzalema v Ieriho inu ie prišal vmei te razbunike, ty so ga
pomaganu. izslekli, obsecali inu ranili inu so ga pustili ležeciga188 dopolu
190. Lk 10, 30–35.
189. Zaužiti, mertviga inu so proč šli. Pergudilu se ie pag, de po tim istim
potu gre en far inu kadar ga zagleda, gre mumu. Glih taku en
pojesti, porabiti. levit oli podružnik, kadar na tu mestu pride, stopi k nemu, ga
Beseda je izpo- pogleda inu gre mumu. Ampag en Samaritan ta gre tudi po
tim istim potu, ta ga zagleda inu se usmili čez nega, stopi k
sojenka srvn. nemu inu obeže nega rane inu vlye v nega rane olie inu vinu
verzern, verzeren inu ga položi na to suio živino, ga pela v eno oštaryo inu ga
ali nvn. verzehren omisli. Na drugi dan pag nega poroči timu ošteriu inu oblu-
in je bila prevze- bi vse, kar kuli fercera,189 zan plačati.«190 Nu, le-ta raneni inu
ta v 12. stoletju obrupani človik po izlagi vseh pridigariev pomeni vse člove-
stvu. Tu istu ie vleklu iz Ieruzalema, tu ie: iz eniga dobriga,
ali kasneje (H. myrniga Božyga stanu, od enih bogatih, žiher erperg, v eno
Jazbec, n. d., 39). pusčavo inu v eden razbonikov gost, se ie obernilu od Buga
h timu Hudiču. Ta isti ie tu bogu človestvu obsecal inu ra-
nil inu ie tu istu v vso revo inu nadlugo, v vse zlu skuzi ta greh
perpravil. Koker smo od tiga v tim drugim deilu le-te pred-
guvori govurili. Nu, timu človestvu iz take velike nadluge ne
far ne levit, tu ie: ne Moizeseve postave oli zapuvidi, ne of-
fri, ne obena reč v nebi ne na zemli nei mogla pomagati, sa-
muč
94
posvečuiem, tu ie: iest se offruiem v to smert, de oni — za-
stopi, ty verni — bodo tudi posvičeni.« Od tiga bomo potle še
več govurili inu s pismom pryčovali.
MCristus s to per- TA XXXXVI. CAP.
I imamo tudi v tim s. evangeliu od tiga, kir ie bil ranan
gliho od tiga na tim potu, Luc. 10, eno lepo pergliho, koku ie tu člo-
rezbyeniga inu vestvu revnu, bogu inu skuzi ta greh izkaženu inu de timu ni-
Samaritarie tu-
di daie na zna- sče nei mogel pomagati, samuč ta dini Jezus Cristus. Inu to
ne, de ie tim lu- isto pergliho Jezus sam taku govori: »En človik ie šal doli iz
dem iz nih reve
188. Ležečiga. le skuzi Cristusa Ieruzalema v Ieriho inu ie prišal vmei te razbunike, ty so ga
pomaganu. izslekli, obsecali inu ranili inu so ga pustili ležeciga188 dopolu
190. Lk 10, 30–35.
189. Zaužiti, mertviga inu so proč šli. Pergudilu se ie pag, de po tim istim
potu gre en far inu kadar ga zagleda, gre mumu. Glih taku en
pojesti, porabiti. levit oli podružnik, kadar na tu mestu pride, stopi k nemu, ga
Beseda je izpo- pogleda inu gre mumu. Ampag en Samaritan ta gre tudi po
tim istim potu, ta ga zagleda inu se usmili čez nega, stopi k
sojenka srvn. nemu inu obeže nega rane inu vlye v nega rane olie inu vinu
verzern, verzeren inu ga položi na to suio živino, ga pela v eno oštaryo inu ga
ali nvn. verzehren omisli. Na drugi dan pag nega poroči timu ošteriu inu oblu-
in je bila prevze- bi vse, kar kuli fercera,189 zan plačati.«190 Nu, le-ta raneni inu
ta v 12. stoletju obrupani človik po izlagi vseh pridigariev pomeni vse člove-
stvu. Tu istu ie vleklu iz Ieruzalema, tu ie: iz eniga dobriga,
ali kasneje (H. myrniga Božyga stanu, od enih bogatih, žiher erperg, v eno
Jazbec, n. d., 39). pusčavo inu v eden razbonikov gost, se ie obernilu od Buga
h timu Hudiču. Ta isti ie tu bogu človestvu obsecal inu ra-
nil inu ie tu istu v vso revo inu nadlugo, v vse zlu skuzi ta greh
perpravil. Koker smo od tiga v tim drugim deilu le-te pred-
guvori govurili. Nu, timu človestvu iz take velike nadluge ne
far ne levit, tu ie: ne Moizeseve postave oli zapuvidi, ne of-
fri, ne obena reč v nebi ne na zemli nei mogla pomagati, sa-
muč
94