Page 410 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 410
REGIŠTER INU KRATKA IZLAGA
korni inu s teimi našimi šenkigami, darmi inu offri pomagati te
prave, zveiste cerkovne služabnike živiti. Inu Cristus se ie tudi
pod vse Moizeseve postave inu zapuvidi podvergal, de ie te iste
na našim meistu dopolnil inu nas od te kletve inu ferdamnane
tih Božyh zapuvid odrešil, koker od tiga s. Paul, Rom. 8, Gal. 3,
4,695 veliku piše.
695. Rim 8, 1–4; Tu S. pismu 5 S. Lukež Evangelist hvali vissoku tiga Simona, de ie boga-
Gal 3, 10–14; svetnike hvali za boieč, brumen, poln S. Duha bil inu z vero tar z vesselom čakal
Gal 4, 4,5. nih vere inu ri- na ta prihod Cristusev. Tu on dei nekar, de bi se Simeon za nega
sničniga vuka
696. Praviga. volo. brume volo imel moliti inu za pul Boga deržati, temuč de se ne-
697. Mt 11, ga pryčovanu inu pridigi od Cristusa stonovitu veruie.
25–30. Simeon ie to 6 Ta Simenova kratka lepa peisen ie ena hvala, de ie Cristus
pravo luč inu royen, inu enu risničnu pryčovane koker tiga Zaharia, te Eliza-
svečo v sercei bete, Divice Marie, Iožefa, tih pastyriev inu modrih aydov, de
inu v rokah der- tu ditece Divice Marie ie ta pravi cristus, kir ie imel priti iz ne-
bes na ta sveit. Inu kir ga v ti peisni imenuie tu ohranene, ta luč
žal; ta ista ie
nemu svetila v
nebessa, s to ie
od sebe odpodil tih aydov inu ta čast tiga izraelskiga folka. S teimi tryemi imeni
to smert inu tiga pravi inu daie na znane, kokovo dobruto bodo od nega ty verni
Zludia. aydi inu ty Iudi pryeli, de bodo ohraneni inu odrešeni od gre-
hov, od serda Božyga, od večne smerti, od Hudiča inu od pekla
inu bodo resviteni, bodo znali prov Boga inu ga deržali za mi-
lostiviga očeta. Taku pravu Božye spoznane inu vera sturi tiga
človeka v starosti, v bolezni, v nadlugah /stonovitiga/ inu de se
te smerti več ne boy.
Na s. Matya jogra dan se pridiguie ta evan-
geli od tiga pravi696 spoznane Boga Očeta inu nega Synu,
od kot onu pride inu kakov nuc od tiga imamo; ta isti
se začne: »Jezus odgovori inu ie rekal: ’Iest tebe,
Oča inu Gospud tih nebes inu te zem-
le, zahvalim etc.’« Math., 11.
cap., D, p. 31.697
Le-tiga
410
korni inu s teimi našimi šenkigami, darmi inu offri pomagati te
prave, zveiste cerkovne služabnike živiti. Inu Cristus se ie tudi
pod vse Moizeseve postave inu zapuvidi podvergal, de ie te iste
na našim meistu dopolnil inu nas od te kletve inu ferdamnane
tih Božyh zapuvid odrešil, koker od tiga s. Paul, Rom. 8, Gal. 3,
4,695 veliku piše.
695. Rim 8, 1–4; Tu S. pismu 5 S. Lukež Evangelist hvali vissoku tiga Simona, de ie boga-
Gal 3, 10–14; svetnike hvali za boieč, brumen, poln S. Duha bil inu z vero tar z vesselom čakal
Gal 4, 4,5. nih vere inu ri- na ta prihod Cristusev. Tu on dei nekar, de bi se Simeon za nega
sničniga vuka
696. Praviga. volo. brume volo imel moliti inu za pul Boga deržati, temuč de se ne-
697. Mt 11, ga pryčovanu inu pridigi od Cristusa stonovitu veruie.
25–30. Simeon ie to 6 Ta Simenova kratka lepa peisen ie ena hvala, de ie Cristus
pravo luč inu royen, inu enu risničnu pryčovane koker tiga Zaharia, te Eliza-
svečo v sercei bete, Divice Marie, Iožefa, tih pastyriev inu modrih aydov, de
inu v rokah der- tu ditece Divice Marie ie ta pravi cristus, kir ie imel priti iz ne-
bes na ta sveit. Inu kir ga v ti peisni imenuie tu ohranene, ta luč
žal; ta ista ie
nemu svetila v
nebessa, s to ie
od sebe odpodil tih aydov inu ta čast tiga izraelskiga folka. S teimi tryemi imeni
to smert inu tiga pravi inu daie na znane, kokovo dobruto bodo od nega ty verni
Zludia. aydi inu ty Iudi pryeli, de bodo ohraneni inu odrešeni od gre-
hov, od serda Božyga, od večne smerti, od Hudiča inu od pekla
inu bodo resviteni, bodo znali prov Boga inu ga deržali za mi-
lostiviga očeta. Taku pravu Božye spoznane inu vera sturi tiga
človeka v starosti, v bolezni, v nadlugah /stonovitiga/ inu de se
te smerti več ne boy.
Na s. Matya jogra dan se pridiguie ta evan-
geli od tiga pravi696 spoznane Boga Očeta inu nega Synu,
od kot onu pride inu kakov nuc od tiga imamo; ta isti
se začne: »Jezus odgovori inu ie rekal: ’Iest tebe,
Oča inu Gospud tih nebes inu te zem-
le, zahvalim etc.’« Math., 11.
cap., D, p. 31.697
Le-tiga
410