Page 366 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 366
REGIŠTER INU KRATKA IZLAGA
neverni ludi so pernaum, v katerim ie Jezus nerveč prebival inu caihnov stu-
koker ty, od Bo- ril, Math. 11,540 se ie bilu od vseh stran, iz Ieruzalema, iz drugih
540. Mt 11, 23. žyga šlaka uda- meist inu dežel tih gmain inu vuckenih541 veliku ludi na Jezuse-
541. Vučenih. rieni: nema- ve erperge vkupe zbralu, de neso mogli vsi noter v hyšo. Inu v
tim pernesso oni štyri verni možie eniga sklučeniga, od Božyga
542. 5 Mz 22, 8. io prave pameti;
ne zastopio, kai
543. Trud; izpo- ie Bug, kai nega
sojeno iz srvn. vola, ne, kai ie šlaka udarieniga človeka, inu kadar pred ludmi nega neso mo-
müeje f. (trud, ta greh; ne ve- gli skuzi te dauri Cristusu naprei postaviti, so šli gori na stre-
težava, potreba, ido, za čes vo- ho (v Iudovski deželi so te strehe ravne koker per nas ta tla oli
sila, zaskrblje- lo take bolezni
nost), in sicer
v 10. oziroma prido. Obtu take ty podi, de so po nih more hoditi, Deut. 22.)542 inu so to streho
11. stoletju (H. imamo Cristusu rezderli inu so tiga bolnika na štrikih doli pred Cristusa pustili.
naprei staviti,
Jazbec,
n. d., 59). za nee prossiti, Le-tih 4. mož vera, lubezan, muia543 inu prošna inu kai so s teim
nim pridigati ta per Cristusu dobili, ie nom k animu navuku inu opominanu na-
evangeliu[m].C prei postavlenu, de mi kersčeniki, kir smo Cristusa ž nega Bo-
žyo močio, oblastio inu dobruto spoznali, de more inu rad hoče
vsem bozim, revnim ludem inu grešnikom, kir milosti, pomu-
či inu odpusčane tih grehov potrubuio, /pomagati,/ imamo tu-
di h Cristusu nossiti inu voditi, te otročiče nesti h timu kerstu,
te velike vučiti, de Cristusa tudi prov spoznaio, de nemu inu ne-
ga evangeliu terdnu veruio inu de prossimo za nee, de Cristus
nee suiem S. Duhum resveti, de ta evangeli prov zastopio inu po
nim nih vero inu leben derže inu pelaio do konca.
Sledni kersčenik 2 S teim, s takimi ričmi inu tulikain premore en kersčenik inu
skerbi sam za se, svetnik enimu drugimu človeku z Božyo gnado priti h pomo-
de prov veru- čian, tu ie, de on ž nega prošno inu z vukom perpravi h ti pravi
ie, moli inu slu- veri inu h timu pravimu spoznanu tiga praviga Boga Očeta, Sy-
nu inu S. Duha, kai ie Cristus nom na tim sveitu dobriga opravil.
ži Bogu, dotle ie
v tim životu, inu
se na drugih lu-
di brumo, ma- Ampag de bi en kersčenik oli svetnik ž nega brumo, svetustio,
še inu molytvo inu z Božyo službo eniga drugiga človeka, boziga oli
bogatiga, mahiniga oli velikiga grešnika, premogel perpraviti v
nebessa, koker ty menihi inu nevučeni, lakomni fary pravio, de
kater/i/
366
neverni ludi so pernaum, v katerim ie Jezus nerveč prebival inu caihnov stu-
koker ty, od Bo- ril, Math. 11,540 se ie bilu od vseh stran, iz Ieruzalema, iz drugih
540. Mt 11, 23. žyga šlaka uda- meist inu dežel tih gmain inu vuckenih541 veliku ludi na Jezuse-
541. Vučenih. rieni: nema- ve erperge vkupe zbralu, de neso mogli vsi noter v hyšo. Inu v
tim pernesso oni štyri verni možie eniga sklučeniga, od Božyga
542. 5 Mz 22, 8. io prave pameti;
ne zastopio, kai
543. Trud; izpo- ie Bug, kai nega
sojeno iz srvn. vola, ne, kai ie šlaka udarieniga človeka, inu kadar pred ludmi nega neso mo-
müeje f. (trud, ta greh; ne ve- gli skuzi te dauri Cristusu naprei postaviti, so šli gori na stre-
težava, potreba, ido, za čes vo- ho (v Iudovski deželi so te strehe ravne koker per nas ta tla oli
sila, zaskrblje- lo take bolezni
nost), in sicer
v 10. oziroma prido. Obtu take ty podi, de so po nih more hoditi, Deut. 22.)542 inu so to streho
11. stoletju (H. imamo Cristusu rezderli inu so tiga bolnika na štrikih doli pred Cristusa pustili.
naprei staviti,
Jazbec,
n. d., 59). za nee prossiti, Le-tih 4. mož vera, lubezan, muia543 inu prošna inu kai so s teim
nim pridigati ta per Cristusu dobili, ie nom k animu navuku inu opominanu na-
evangeliu[m].C prei postavlenu, de mi kersčeniki, kir smo Cristusa ž nega Bo-
žyo močio, oblastio inu dobruto spoznali, de more inu rad hoče
vsem bozim, revnim ludem inu grešnikom, kir milosti, pomu-
či inu odpusčane tih grehov potrubuio, /pomagati,/ imamo tu-
di h Cristusu nossiti inu voditi, te otročiče nesti h timu kerstu,
te velike vučiti, de Cristusa tudi prov spoznaio, de nemu inu ne-
ga evangeliu terdnu veruio inu de prossimo za nee, de Cristus
nee suiem S. Duhum resveti, de ta evangeli prov zastopio inu po
nim nih vero inu leben derže inu pelaio do konca.
Sledni kersčenik 2 S teim, s takimi ričmi inu tulikain premore en kersčenik inu
skerbi sam za se, svetnik enimu drugimu človeku z Božyo gnado priti h pomo-
de prov veru- čian, tu ie, de on ž nega prošno inu z vukom perpravi h ti pravi
ie, moli inu slu- veri inu h timu pravimu spoznanu tiga praviga Boga Očeta, Sy-
nu inu S. Duha, kai ie Cristus nom na tim sveitu dobriga opravil.
ži Bogu, dotle ie
v tim životu, inu
se na drugih lu-
di brumo, ma- Ampag de bi en kersčenik oli svetnik ž nega brumo, svetustio,
še inu molytvo inu z Božyo službo eniga drugiga človeka, boziga oli
bogatiga, mahiniga oli velikiga grešnika, premogel perpraviti v
nebessa, koker ty menihi inu nevučeni, lakomni fary pravio, de
kater/i/
366