Page 270 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 270
REGIŠTER INU KRATKA IZLAGA
ye dop/o/lnilE rezdiati oli rezvezati, temuč dopolniti; ia, ta nerma[n]šiC čer-
inu dopernes- ka te postave ima biti dopolnena.«189 Inu s/./ Paul, Ro. 10, pravi:
189. Mt 5, 17–18. s/i/l,E to štrai- »Cristus ie tu dopolnene inu ta konec te postave vsakimu, kir
fingo za naših
190. Rim 10, 4. greh/o/vE volo veruie.«190 Inu Ro. 8: »Zakai, kadar ta postava nei mogla, po-
odstal, to večno tehnaml ie bila šibka postala skuzi tu messu, tu ie Bug sturil
191. Podoba, smert, tiga Hu- inu ie poslal suiga Synu v eni štalti191 eniga grešniga messa inu ie
pojava, postava; ta greh v tim messei ferdamnal skuzi ta greh, de se ta pravica,
diča premogel,
izposojeno iz nas z Bugo[m]C
srvn. bav. g´stalt, spravil inu i/e/E
nom zaslužil tar katero ta postava hoče imeiti, notri nas dopolni.«192 Inu Gal. 4:
srvn. gestalt f. dobil nebesku »Kadar ie ta čas bil dopolnen, ie Bug poslal suiga Synu, ta ie ro-
(podoba, pojava, ladane. yen od ene žene, tiga ie pod to postavo podvergal, de ie te, kir
oblika, postava, so bili tei postavi predverženi, odrešil.«193 Ta postava Božya ho-
izgled, sestava), če imeiti od človeka polnu dopernessene oli ga preklei. Inu ka-
in sicer med 900 dar ta človik za volo nega šibkote inu izkažene nature tiga, kar
in 1200, iz knji- postava hoče imeiti, dopernesti ne premore. Tu isti vse ie Cri-
žne nemščine po stus dokonal inu tu nega dopolnene ie on vsem vernim šenkal,
1500 (H. Jazbec, de bodo na sodni dan od Buga šacani, koker bi oni sami bili vse
Božye zapuvidi deržali, inu ta postava čez te verne ne bode to-
n. d., 77, 78). žila, ne preklela inu ferdamnala. Gal. 3.194 Potle ie Jezus s to ne-
192. Rim 8, 3–4. ga martro inu smertio to štraifingo inu terplene, kateru bi mi
193. Gal 4, 4–5. za volo naših grehov inu prelomlena tih Božyh zapuvid morali
194. Gal 3, 22–23. v tim peklu vekoma terpeti, odstal, plačal inu nas odrešil. Ko-
ker od tiga Esa. 53195 z dostimi bessedami inu zastopnu pryčuie.
195. Iz 53, 3–5,7. Inu Ioannes Kerstnik pravi: »Le-tu ie tu iagne Božye, kir nos-
si vsiga svita greh.«196 Inu Cristus sam pravi, Math. 20: »Ta Syn
196. Jn 1, 29. tiga človeka nei prišal, da bi se nemu služilu, temuč de on služi
inu da sui život k animu odrešitvu za nih dosti.«197 Tacih bessed
197. Mt 20, 28. imamo veliku s. Paula lysteih. Te inu druge tim glih vi naidete v
tim 3.198 inu 3. deilu odspred v ti predguvori. H tretimu: Cristus
198. 2.
ie s to nega martro inu smertio to večno smert inu tiga Hudiča
premogel, de no[m]C vernim ta telesna smert nei več ena cesta
oli vrata v ta pekal, temuč h timu večnimu lebnu. Koker od tiga
s. Paul, Heb. 2, govori: »Cristus ta ie tudi tiga messa inu kry di-
ležin
270
ye dop/o/lnilE rezdiati oli rezvezati, temuč dopolniti; ia, ta nerma[n]šiC čer-
inu dopernes- ka te postave ima biti dopolnena.«189 Inu s/./ Paul, Ro. 10, pravi:
189. Mt 5, 17–18. s/i/l,E to štrai- »Cristus ie tu dopolnene inu ta konec te postave vsakimu, kir
fingo za naših
190. Rim 10, 4. greh/o/vE volo veruie.«190 Inu Ro. 8: »Zakai, kadar ta postava nei mogla, po-
odstal, to večno tehnaml ie bila šibka postala skuzi tu messu, tu ie Bug sturil
191. Podoba, smert, tiga Hu- inu ie poslal suiga Synu v eni štalti191 eniga grešniga messa inu ie
pojava, postava; ta greh v tim messei ferdamnal skuzi ta greh, de se ta pravica,
diča premogel,
izposojeno iz nas z Bugo[m]C
srvn. bav. g´stalt, spravil inu i/e/E
nom zaslužil tar katero ta postava hoče imeiti, notri nas dopolni.«192 Inu Gal. 4:
srvn. gestalt f. dobil nebesku »Kadar ie ta čas bil dopolnen, ie Bug poslal suiga Synu, ta ie ro-
(podoba, pojava, ladane. yen od ene žene, tiga ie pod to postavo podvergal, de ie te, kir
oblika, postava, so bili tei postavi predverženi, odrešil.«193 Ta postava Božya ho-
izgled, sestava), če imeiti od človeka polnu dopernessene oli ga preklei. Inu ka-
in sicer med 900 dar ta človik za volo nega šibkote inu izkažene nature tiga, kar
in 1200, iz knji- postava hoče imeiti, dopernesti ne premore. Tu isti vse ie Cri-
žne nemščine po stus dokonal inu tu nega dopolnene ie on vsem vernim šenkal,
1500 (H. Jazbec, de bodo na sodni dan od Buga šacani, koker bi oni sami bili vse
Božye zapuvidi deržali, inu ta postava čez te verne ne bode to-
n. d., 77, 78). žila, ne preklela inu ferdamnala. Gal. 3.194 Potle ie Jezus s to ne-
192. Rim 8, 3–4. ga martro inu smertio to štraifingo inu terplene, kateru bi mi
193. Gal 4, 4–5. za volo naših grehov inu prelomlena tih Božyh zapuvid morali
194. Gal 3, 22–23. v tim peklu vekoma terpeti, odstal, plačal inu nas odrešil. Ko-
ker od tiga Esa. 53195 z dostimi bessedami inu zastopnu pryčuie.
195. Iz 53, 3–5,7. Inu Ioannes Kerstnik pravi: »Le-tu ie tu iagne Božye, kir nos-
si vsiga svita greh.«196 Inu Cristus sam pravi, Math. 20: »Ta Syn
196. Jn 1, 29. tiga človeka nei prišal, da bi se nemu služilu, temuč de on služi
inu da sui život k animu odrešitvu za nih dosti.«197 Tacih bessed
197. Mt 20, 28. imamo veliku s. Paula lysteih. Te inu druge tim glih vi naidete v
tim 3.198 inu 3. deilu odspred v ti predguvori. H tretimu: Cristus
198. 2.
ie s to nega martro inu smertio to večno smert inu tiga Hudiča
premogel, de no[m]C vernim ta telesna smert nei več ena cesta
oli vrata v ta pekal, temuč h timu večnimu lebnu. Koker od tiga
s. Paul, Heb. 2, govori: »Cristus ta ie tudi tiga messa inu kry di-
ležin
270