Page 225 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 225
PR A ZNIŠK IH EVA NGELIOV.
bom c/il/uE terdnu veruiemo inu se zenessemo, kar on v tim 42. Lk 2, 33–38.
evangeliu k nom govori inu nom oblubi, de ie timu gvišnu ta-
ku inu nom bode danu po tim lebnu inu per pravim redu. Si-
cer aku nemu, ne nega evangeliu ne veruiemo, taku per Cristu-
su nem/a/moE obeniga deila, ne nuca oli prida.
Na to I. nedelo po božiči se pridiguie ta
evangeli od Simeonoviga prerokovane, de Cristus ie gvišnu
pred rokami, kai inu koku Cristusu, nega evangeliu,
nega materi inu tei cerqvi na tim sveitu se bode godilu; ta
se začne: »Inu nega oča inu mati se čudita na tei-
mi ričmi, kir so se od nega govurile etc.«
Luc., cap. 2, E, p. 163.42
Le-tiga evangelia navuki inu trošti.
1 Kateri hoče le-ta evangeli prov zastopiti, ta beri, kar ie Simeon, An-
pred nim pissanu, ta evangeli, kir se na svečnični dan pridiguie. na pryčuieta inu
Simeon, ta stari, vučeni, brumni, sveti dedec, pričuie tukai s to pridigata oči-
tu, de tu Marie
staro, brumno, andohtlivo babo, s to Anno, de tu ditece, kir ie ditece ie ta pra-
tedai v pryčo nyu inu druzih bilu v ta tempel, v cerkov pernes- vi izveličar vseh
senu inu offranu, ie ta pravi oblubleni cristus, ta Syn Božy, vseh vernih ludi.
vernih ohranenik inu izveličar.
2 Kir se Iožef inu Maria čudita Simeonovu pravlenu od tiga Zakai ie Bug
diteta, se vučimo od nyu, de imamo dobru premisliti inu prera- človik postal,
itati tu veliku čudu Božye inu to nega veliko lubezan pruti lu- se ima čestu tar
dobru rezmi-
dem, de ie on suiga lastniga Synu k nom k animu odrešitvu po- sliti.
slal.
3 Simeon prerokuie risničnu, koker so poprei inu potle vsi Cristus ie tim
preroki prerokovali, de Cristus ima terpeti, ne bode vide- vernim izveli-
če pred ludmi na tim sveitu gospodoval. Zatu nemu, nega vu- čar, tim never-
nim enu pogu-
ku inu evangeliu nih veliku bode zubper. Inu ty, kir v ne- blene.
ga, ne nega bessedom ne bodo verovali, ty isti padeio doli
C v pekal,
225
bom c/il/uE terdnu veruiemo inu se zenessemo, kar on v tim 42. Lk 2, 33–38.
evangeliu k nom govori inu nom oblubi, de ie timu gvišnu ta-
ku inu nom bode danu po tim lebnu inu per pravim redu. Si-
cer aku nemu, ne nega evangeliu ne veruiemo, taku per Cristu-
su nem/a/moE obeniga deila, ne nuca oli prida.
Na to I. nedelo po božiči se pridiguie ta
evangeli od Simeonoviga prerokovane, de Cristus ie gvišnu
pred rokami, kai inu koku Cristusu, nega evangeliu,
nega materi inu tei cerqvi na tim sveitu se bode godilu; ta
se začne: »Inu nega oča inu mati se čudita na tei-
mi ričmi, kir so se od nega govurile etc.«
Luc., cap. 2, E, p. 163.42
Le-tiga evangelia navuki inu trošti.
1 Kateri hoče le-ta evangeli prov zastopiti, ta beri, kar ie Simeon, An-
pred nim pissanu, ta evangeli, kir se na svečnični dan pridiguie. na pryčuieta inu
Simeon, ta stari, vučeni, brumni, sveti dedec, pričuie tukai s to pridigata oči-
tu, de tu Marie
staro, brumno, andohtlivo babo, s to Anno, de tu ditece, kir ie ditece ie ta pra-
tedai v pryčo nyu inu druzih bilu v ta tempel, v cerkov pernes- vi izveličar vseh
senu inu offranu, ie ta pravi oblubleni cristus, ta Syn Božy, vseh vernih ludi.
vernih ohranenik inu izveličar.
2 Kir se Iožef inu Maria čudita Simeonovu pravlenu od tiga Zakai ie Bug
diteta, se vučimo od nyu, de imamo dobru premisliti inu prera- človik postal,
itati tu veliku čudu Božye inu to nega veliko lubezan pruti lu- se ima čestu tar
dobru rezmi-
dem, de ie on suiga lastniga Synu k nom k animu odrešitvu po- sliti.
slal.
3 Simeon prerokuie risničnu, koker so poprei inu potle vsi Cristus ie tim
preroki prerokovali, de Cristus ima terpeti, ne bode vide- vernim izveli-
če pred ludmi na tim sveitu gospodoval. Zatu nemu, nega vu- čar, tim never-
nim enu pogu-
ku inu evangeliu nih veliku bode zubper. Inu ty, kir v ne- blene.
ga, ne nega bessedom ne bodo verovali, ty isti padeio doli
C v pekal,
225