Page 118 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 118
9. Rim 4, 2–3. NOVIGA TESTAMENTA
del inu za nega lastne brume pred Bugom pravičin ratal, te-
260. Rim 4, muč za te vere volo, kir ie Božy oblubi od Cristusa veroval.
23–25. S. Paula bessede so le-te: »Ie li Abraam za volo nega dia-
ne pravičin šacan, taku on ima dobru se hvaliti, ampag nekar
261. Rim 9, per Bugi. Kai pag tu pismu govori[?]C ’Abraam ie veroval Bo-
30–33. gu inu tu ie nemu k ani pravici persoienu.’«259 Inu na koncu ti-
ga 4. capitula pravi, de »vse tu, kai ie od Abraama pissanu, tu
262. Rim 10, 3–4. ie pissanu za našo volo, de mi bomo tudi pred Bugom za bru-
mne inu pravične šacani, aku bomo timu verovali, kateri ie
našiga gospudi Jezusa obudil od te smerti, kateri ie bil tiakai
dan za naših grehov volo inu ie gori obuden za naše pravice
volo«.260 V tim 9. cap. Rom. zubper te Iude, kir so menyli prez
vere v Jezusa ž nih deržanem tih zapuvid Božyh biti brumni
pred Bugom inu izveličani, le-taku govori: »Kai hočmo tedai
mi reči[?]C Ty aydi, kir neso hodili za to pravico, so to pravi-
co dosegli, le-to pravico pag, kir pride iz te vere. Ty Iudi pag,
kir so hodili za to pravico te postave, neso h ti postavi te pra-
vice prišli. Za čes volo[?]C Zatu, kir nemaio te vere, temuč oni
se na ta della te postave zanašaio. Oni so se opoteknili ob ta
kamen tiga obpotaknena, koker pissanu stoy: 'Pole, iest v tim
Sionu položim en kamen tiga obpotaknena inu eno kamena-
to peč tiga zblaznena. Inu kateri kuli v nega veruie, ta ne bo-
de zasramovan.'«261 Več pravi v tim 10. capit.: »Ty Iudi ne znaio
te prave pravice, kir pred Bugom vela, za tiga volo oni isče-
io nih lastno pravico gori postaviti inu se ne hote podati pod
to pravico, kir vela pred Bugom, zakai Cristus ie te postave
inu vseh Božyh zapuvid dopolnene inu konec. Kateri v ne-
ga veruie, ta isti ie pravičin.«262 Inu h timu s. Petru s. Paul ta-
ku govori, Gal. 2: »Mi smo po naturi inu nekar iz aydov gre-
šniki, oli mi vsai veimo, de ta človik iz tih del te postave ne
bode pravičin, samuč skuzi to vero v Jezusa Cristusa. Inu.
mi
118
del inu za nega lastne brume pred Bugom pravičin ratal, te-
260. Rim 4, muč za te vere volo, kir ie Božy oblubi od Cristusa veroval.
23–25. S. Paula bessede so le-te: »Ie li Abraam za volo nega dia-
ne pravičin šacan, taku on ima dobru se hvaliti, ampag nekar
261. Rim 9, per Bugi. Kai pag tu pismu govori[?]C ’Abraam ie veroval Bo-
30–33. gu inu tu ie nemu k ani pravici persoienu.’«259 Inu na koncu ti-
ga 4. capitula pravi, de »vse tu, kai ie od Abraama pissanu, tu
262. Rim 10, 3–4. ie pissanu za našo volo, de mi bomo tudi pred Bugom za bru-
mne inu pravične šacani, aku bomo timu verovali, kateri ie
našiga gospudi Jezusa obudil od te smerti, kateri ie bil tiakai
dan za naših grehov volo inu ie gori obuden za naše pravice
volo«.260 V tim 9. cap. Rom. zubper te Iude, kir so menyli prez
vere v Jezusa ž nih deržanem tih zapuvid Božyh biti brumni
pred Bugom inu izveličani, le-taku govori: »Kai hočmo tedai
mi reči[?]C Ty aydi, kir neso hodili za to pravico, so to pravi-
co dosegli, le-to pravico pag, kir pride iz te vere. Ty Iudi pag,
kir so hodili za to pravico te postave, neso h ti postavi te pra-
vice prišli. Za čes volo[?]C Zatu, kir nemaio te vere, temuč oni
se na ta della te postave zanašaio. Oni so se opoteknili ob ta
kamen tiga obpotaknena, koker pissanu stoy: 'Pole, iest v tim
Sionu položim en kamen tiga obpotaknena inu eno kamena-
to peč tiga zblaznena. Inu kateri kuli v nega veruie, ta ne bo-
de zasramovan.'«261 Več pravi v tim 10. capit.: »Ty Iudi ne znaio
te prave pravice, kir pred Bugom vela, za tiga volo oni isče-
io nih lastno pravico gori postaviti inu se ne hote podati pod
to pravico, kir vela pred Bugom, zakai Cristus ie te postave
inu vseh Božyh zapuvid dopolnene inu konec. Kateri v ne-
ga veruie, ta isti ie pravičin.«262 Inu h timu s. Petru s. Paul ta-
ku govori, Gal. 2: »Mi smo po naturi inu nekar iz aydov gre-
šniki, oli mi vsai veimo, de ta človik iz tih del te postave ne
bode pravičin, samuč skuzi to vero v Jezusa Cristusa. Inu.
mi
118