Page 113 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 113
PR EDGU VOR . 241. Jn 3, 16–18.
veruie, ta isti ie zdai ferdamnan, zatu, kir nei veroval v tu ime
tiga diniga Božyga Synu.«241 Inu ta Moizeseva kufrasta kača, 242. Muka;
katero ie on bil v ti pusčavi na eno palico obessil, pravi tukai prevzeto iz srvn.
Cristus, ie tudi pomenila, pravila inu kazala na to Cristuse- marter f., razpelo,
vo martro,242 koker tedai ty grešni Iudi, kir so bili od tih stru- muka, bolečina,
povitih kač uiedeni, drigači neso mogli na telessu zdravi po- mučenje, trp-
stati, samuč oni so morali v to kufrasto kačo pogledati. Num ljenje, in sicer
21.243 Glih taku ty ludie tiga strupa na tei duši drigači ne mogo med med 900 in
skuzi obeno reč doli priti inu izprati iz sebe, samuč oni po- 1200 (H. Jazbec,
gledaio inu veruio v Jezusa Cristusa, kir ie bil na ta cryž obe- n. d., 56).
šen. Glih tu istu inu taku Ioannes Kerstnik pridiguie od Cri- 243. 4 Mz 21, 4–9.
stusa, kir pravi: »Oča lubi tiga Synu inu vse riči ie nemu v roke
dal. Kateri pag timu Synu ne veruie, ta isti tiga lebna ne bo- 244. Jn 3, 35–36.
de vidil, temuč ta serd Božy ostane na nim.«244 Nu, iz le-ti-
ga samiga 3. capitula s. Ianža vsaki sliši inu zastopi, de vsi 245. Jn 4, 4–53.
žlaht ludie so veliki grešniki pred Bugom inu de tih grehov
ne mogo drigači doli priti, ne brumni, pravični inu sveti ra-
tati pred Bugom inu dobiti to gnado Božyo inu ta večni le-
ben, samuč skuzi to vero v Jezusa Cristusa. Glih taku te dru-
ge bessede Cristuseve vse, katere ie h ti samaritiski ženi inu
h timu kralevimu, Ioh. 4,245 potle h tim Iudom govuril od te
vere v nega, se imaio zastopiti. Ioh. 5 pravi: »Ta Oča lubi ti-
ga Synu inu nemu izkaže vse, kar on sturi. Inu on bode ne-
mu še vegša dela izkazal, de se vi bote začudili. Zakai koker
ta Oča te mertve gori obuie inu sturi žive, glih taku tudi ta
Syn sturi žive, katere on hoče. Zakai ta Oča nikogar ne so-
di, temuč vso sodbo ie dal timu Synu, de vsi česte tiga Sy-
nu, koker česte tiga Očeta. Kateri tiga Synu ne poštuie, ta
ne poštuie tiga Očeta, kateri ie nega poslal. Risničnu, ri-
sničnu iest vom poveim: Kateri to muio bessedo posluša inu
s 3 veruie
113
veruie, ta isti ie zdai ferdamnan, zatu, kir nei veroval v tu ime
tiga diniga Božyga Synu.«241 Inu ta Moizeseva kufrasta kača, 242. Muka;
katero ie on bil v ti pusčavi na eno palico obessil, pravi tukai prevzeto iz srvn.
Cristus, ie tudi pomenila, pravila inu kazala na to Cristuse- marter f., razpelo,
vo martro,242 koker tedai ty grešni Iudi, kir so bili od tih stru- muka, bolečina,
povitih kač uiedeni, drigači neso mogli na telessu zdravi po- mučenje, trp-
stati, samuč oni so morali v to kufrasto kačo pogledati. Num ljenje, in sicer
21.243 Glih taku ty ludie tiga strupa na tei duši drigači ne mogo med med 900 in
skuzi obeno reč doli priti inu izprati iz sebe, samuč oni po- 1200 (H. Jazbec,
gledaio inu veruio v Jezusa Cristusa, kir ie bil na ta cryž obe- n. d., 56).
šen. Glih tu istu inu taku Ioannes Kerstnik pridiguie od Cri- 243. 4 Mz 21, 4–9.
stusa, kir pravi: »Oča lubi tiga Synu inu vse riči ie nemu v roke
dal. Kateri pag timu Synu ne veruie, ta isti tiga lebna ne bo- 244. Jn 3, 35–36.
de vidil, temuč ta serd Božy ostane na nim.«244 Nu, iz le-ti-
ga samiga 3. capitula s. Ianža vsaki sliši inu zastopi, de vsi 245. Jn 4, 4–53.
žlaht ludie so veliki grešniki pred Bugom inu de tih grehov
ne mogo drigači doli priti, ne brumni, pravični inu sveti ra-
tati pred Bugom inu dobiti to gnado Božyo inu ta večni le-
ben, samuč skuzi to vero v Jezusa Cristusa. Glih taku te dru-
ge bessede Cristuseve vse, katere ie h ti samaritiski ženi inu
h timu kralevimu, Ioh. 4,245 potle h tim Iudom govuril od te
vere v nega, se imaio zastopiti. Ioh. 5 pravi: »Ta Oča lubi ti-
ga Synu inu nemu izkaže vse, kar on sturi. Inu on bode ne-
mu še vegša dela izkazal, de se vi bote začudili. Zakai koker
ta Oča te mertve gori obuie inu sturi žive, glih taku tudi ta
Syn sturi žive, katere on hoče. Zakai ta Oča nikogar ne so-
di, temuč vso sodbo ie dal timu Synu, de vsi česte tiga Sy-
nu, koker česte tiga Očeta. Kateri tiga Synu ne poštuie, ta
ne poštuie tiga Očeta, kateri ie nega poslal. Risničnu, ri-
sničnu iest vom poveim: Kateri to muio bessedo posluša inu
s 3 veruie
113