Page 219 - Marcello Potocco, Nacionalni imaginariji, literarni imaginariji, Dissertationes 20
P. 219
adska imaginacija – analiza poezije
❙
Emily Carr, Blunden harbour totems,
olje na platnu, ok. 1930. National
Gallery of Canada, Ottawa.
© Vancouver Art Gallery.
ga njegovi generacijski kolegi razume-
li kot enega najpomembnejših ciklov
generacije, ki pa mu je po mnenju lite-
rarnih zgodovinarjev mogoče očitati
tudi naivnost ali rasizem.158 Pesem ali
cikel je treba obravnavati v kontekstu
cele zbirke, zadnje, v kateri Newlove
še vidneje uporablja topos prerije kot
element, ki ga je mogoče povezovati z
vprašanjem narodne in kulturne iden-
titete. Tudi očitek E. F. Dycka o na-
ivnosti in rasizmu lahko razumemo v
kontekstu kanadske nacionalne ideo-
158 Za razmeroma raznolika mnenja o Newlovovem
Ponosu gl. Barbour, John Newlove, 292; Atwood,
Survival, 103–104; Atwood, How Do I Get Out, 68;
Wood, Participation in the past, 231; E. F. Dyck, Place
in the Poetry of John Newlove, Canadian Litera-
ture 122–123 (1989), 79; Jan Bartley, Something in
Which to Believe for Once: the Poetry of John
Newlove, Open Letter 2, št. 9 (1974), 23.
❙
Emily Carr, Blunden harbour totems,
olje na platnu, ok. 1930. National
Gallery of Canada, Ottawa.
© Vancouver Art Gallery.
ga njegovi generacijski kolegi razume-
li kot enega najpomembnejših ciklov
generacije, ki pa mu je po mnenju lite-
rarnih zgodovinarjev mogoče očitati
tudi naivnost ali rasizem.158 Pesem ali
cikel je treba obravnavati v kontekstu
cele zbirke, zadnje, v kateri Newlove
še vidneje uporablja topos prerije kot
element, ki ga je mogoče povezovati z
vprašanjem narodne in kulturne iden-
titete. Tudi očitek E. F. Dycka o na-
ivnosti in rasizmu lahko razumemo v
kontekstu kanadske nacionalne ideo-
158 Za razmeroma raznolika mnenja o Newlovovem
Ponosu gl. Barbour, John Newlove, 292; Atwood,
Survival, 103–104; Atwood, How Do I Get Out, 68;
Wood, Participation in the past, 231; E. F. Dyck, Place
in the Poetry of John Newlove, Canadian Litera-
ture 122–123 (1989), 79; Jan Bartley, Something in
Which to Believe for Once: the Poetry of John
Newlove, Open Letter 2, št. 9 (1974), 23.