Page 66 - Darko Štrajn, Umetnost v realnosti, Dissertationes 18
P. 66
Umetnost v realnosti
ta, ki poučuje v šolah na vseh ravneh, deluje v kulturnih ustanovah (ne
glede na njihovo »elitnost« vpetih v pogon množične kulture), se udi-
nja s tako imenovano proizvodnjo in posredovanjem informacij v mno-
žičnih medijih in opravlja usluge za oblast v državni upravi. V nekaterih
manifestacijah intelektualno motivirane dejavnosti je opaziti sled avto-
nomije, nekoč iluzorične, v sodobnih urbanih kontekstih pa tudi to ne
več. Te dejavnosti najdemo na marginaliziranih prostorih velikih mest
in v nekaterih nevladnih organizacijah. Habitus, ki determinira to druž-
beno skupino, je razvidno uokvirjen v dispozitiv konkretno še ne dovolj
pojasnjenega gospostva. In če se spomnimo na dandanes cenzuriranega
Marxa, bi lahko ugotovili, da je habitus sicer lahko izhodišče za razre-
dno zavest, ampak hkrati razvidno te zavesti ne generira po »defaultu«.
ta, ki poučuje v šolah na vseh ravneh, deluje v kulturnih ustanovah (ne
glede na njihovo »elitnost« vpetih v pogon množične kulture), se udi-
nja s tako imenovano proizvodnjo in posredovanjem informacij v mno-
žičnih medijih in opravlja usluge za oblast v državni upravi. V nekaterih
manifestacijah intelektualno motivirane dejavnosti je opaziti sled avto-
nomije, nekoč iluzorične, v sodobnih urbanih kontekstih pa tudi to ne
več. Te dejavnosti najdemo na marginaliziranih prostorih velikih mest
in v nekaterih nevladnih organizacijah. Habitus, ki determinira to druž-
beno skupino, je razvidno uokvirjen v dispozitiv konkretno še ne dovolj
pojasnjenega gospostva. In če se spomnimo na dandanes cenzuriranega
Marxa, bi lahko ugotovili, da je habitus sicer lahko izhodišče za razre-
dno zavest, ampak hkrati razvidno te zavesti ne generira po »defaultu«.