Page 20 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 20
i dvakrat, da smo preverili zanesljivost ocenjevanja prostih odgovorov (kodiranja). Nato
smo pri vsakem vprašanju oblikovali širše kategorije drugega reda, ki so zajemale struktur-
no podobne kategorije prvega reda. Združevanje kategorij prvega reda v kategorije druge-
ga reda smo izvedli s pomočjo programske opreme SPSS. Te podatke o kategorijah odgo-
vorov drugega reda smo vključili v nadaljnje statistične analize, skupaj z numeričnimi po-
datki iz vprašanj izbirnega tipa.
Odgovore na posamezna vprašanja izbirnega tipa smo analizirali z analizo glavnih
komponent in preverjali notranjo konsistentnost postavk, ki so ga sestavljale. Rezultate
teh analiz navajamo pri predstavitvi posameznih rezultatov. Na podlagi tega smo za posa-
mezna vprašanja oblikovali sestavljene, kompozitne spremenljivke, ki smo jih nato vklju-
čili v nadaljnje statistične analize.
S pomočjo uni- in multivariatnih statističnih metod smo preverjali zastavljene hipo-
teze, ki so se nanašale na posamezna področja preučevanja; tj. medkulturni odnosi, parti-
cipacija v šoli, retorika in argumentacija, razumevanje solidarnosti in skupinskega odloča-
nja ter povezanost med temi področji. Vse uporabljene statistične analize so navedene pri
predstavitvi posameznih rezultatov.
smo pri vsakem vprašanju oblikovali širše kategorije drugega reda, ki so zajemale struktur-
no podobne kategorije prvega reda. Združevanje kategorij prvega reda v kategorije druge-
ga reda smo izvedli s pomočjo programske opreme SPSS. Te podatke o kategorijah odgo-
vorov drugega reda smo vključili v nadaljnje statistične analize, skupaj z numeričnimi po-
datki iz vprašanj izbirnega tipa.
Odgovore na posamezna vprašanja izbirnega tipa smo analizirali z analizo glavnih
komponent in preverjali notranjo konsistentnost postavk, ki so ga sestavljale. Rezultate
teh analiz navajamo pri predstavitvi posameznih rezultatov. Na podlagi tega smo za posa-
mezna vprašanja oblikovali sestavljene, kompozitne spremenljivke, ki smo jih nato vklju-
čili v nadaljnje statistične analize.
S pomočjo uni- in multivariatnih statističnih metod smo preverjali zastavljene hipo-
teze, ki so se nanašale na posamezna področja preučevanja; tj. medkulturni odnosi, parti-
cipacija v šoli, retorika in argumentacija, razumevanje solidarnosti in skupinskega odloča-
nja ter povezanost med temi področji. Vse uporabljene statistične analize so navedene pri
predstavitvi posameznih rezultatov.