Page 182 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 182
red kategorij 1. red kategorij   primeri

4. rešitev problema OŠ: Bi to mogoče pripeljalo do rešitve.
Je to pravično saj so rešile ta problem.

SŠ: Je to predlog.
Lahko problem rešimo, drugače bi se lahko razvil na drugačen
račin - pretep ali podobno.

2. iskrenost je pot do 8. njun osebni interes OŠ: So se pogovarjali o njiju.
rešitve pri problemu Onadva najbolj vesta kako je to.

SŠ: Tako mislita, da je prav.
Živita v tej situaciji.

10. resnicoljubnost, OŠ: Je res kar sta povedala.
iskrenost Je to eni strani tudi resnica.
Je prav, da vemo kaj si misli kdo o nas.

SŠ: Sta tako pokazala odnos do sošolca.
Sta bila po tem takem iskrena in povedala direktno.
Da smo videli, kakšna v resnici sta, in bi jima pokazali,
kaj je prav.

OŠ: Imata prav ampak na lepši način.

Sta povedala svoje mnenje, ki bi bilo lahko malo lepše povedano,

ne tako, da bi ju užalil.

Imajo pravico to izrazit, samo to bi lahko izrazili

3. pogojno sprejemljivo 9. pogojno sprejemljivo na drugačen način.

SŠ: Da, ker imata to pravico. Lahko bi pa izbrala lepši način
in primernejši pristop.
Ampak ne na taki način (žaljivo).
Ima svak pravico a sta bila preveč žaljiva.

Argumenti za pravico
do izražanja žaljivega
mnenja:

1. razred 5. enotnost razreda OŠ: Je pomembno le to, da razred drži skupaj.
SŠ:  
8. nevpletenost OŠ: Se to jih ne tiče.
v problem SŠ:  


   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187