Page 181 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 181
ela 7: Kategorije argumentov za pravico do izražanja mnenja, četudi je žaljivo, s primeri.
2. red kategorij 1. red kategorij primeri
Argumenti za pravico
do izražanja žaljivega 5. sta del razreda OŠ: Sta tudi ona dva v tem razredu.
mnenja: Sta tudi onadva del te skupine (razreda) in sta enako vredna
6. enakopravnost v ra- kot vsi ostali.
1. pravice članov sku- zredu
pnosti SŠ: Sta del razreda kot so ostali.
7. svoboda govora Se to v bistvu tiče njiju in imata pravico argumentirati.
Da, ker če gre za odprto debato, naj povejo mnenje vsi.
OŠ: Smo vsi enakopravni.
Je prav, da vsi povedo svoje mnenje.
Vsakršno koli mnenje ga moramo sprejeti ali nekako razumeti.
SŠ: Sta enakovredna.
Imajo vsi pravico kaj predlagati.
Da, ker se mora spoštovati mnenja vsakogar.
OŠ: Ima vsak pravico do govora.
Ima vsak pravico povedati svoje mnenje.
Ima pravico povedati kar hoče.
SŠ: Imata svobodo govora in sta povedala svoje mnenje.
Je to le svoboda govora.
Ima vsak pravico sodelovati v pogovoru.
2. red kategorij 1. red kategorij primeri
Argumenti za pravico
do izražanja žaljivega 5. sta del razreda OŠ: Sta tudi ona dva v tem razredu.
mnenja: Sta tudi onadva del te skupine (razreda) in sta enako vredna
6. enakopravnost v ra- kot vsi ostali.
1. pravice članov sku- zredu
pnosti SŠ: Sta del razreda kot so ostali.
7. svoboda govora Se to v bistvu tiče njiju in imata pravico argumentirati.
Da, ker če gre za odprto debato, naj povejo mnenje vsi.
OŠ: Smo vsi enakopravni.
Je prav, da vsi povedo svoje mnenje.
Vsakršno koli mnenje ga moramo sprejeti ali nekako razumeti.
SŠ: Sta enakovredna.
Imajo vsi pravico kaj predlagati.
Da, ker se mora spoštovati mnenja vsakogar.
OŠ: Ima vsak pravico do govora.
Ima vsak pravico povedati svoje mnenje.
Ima pravico povedati kar hoče.
SŠ: Imata svobodo govora in sta povedala svoje mnenje.
Je to le svoboda govora.
Ima vsak pravico sodelovati v pogovoru.