Page 161 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 161
red kategorij 1. red kategorij primeri
4. razredna skupnost 5. razred je skupnost
OŠ: Da vsak učenec prispeva še zanju. Saj smo razred in moramo si
6. medosebni odnosi pomagati in lepo je da smo vsi na zaključnem izletu saj se na ta
način nekako poslovimo.
Da bi zbrali denar. Za to, ker bi bilo pravično, da gremo vsi na
izlet.
Da bi vsi drugi učenci probali dasti tudi za ta dva učenca. Ker
bi se lahko skupaj igrali, zabavali…

SŠ: Vsak od preostalih bi malo prispeval. Ker se mi zdi prav, da gre-
mo na SKUPEN izlet vsi.
Probamo zbrati denar tudi za njiju. Ker sta del razreda.

OŠ: Bi jim posodila denar, ker prijateljem vedno rada pomagam.
Vsak bi lahko prinesel kakšen evro več in bi se skupaj nabralo do-
volj denarja. Zato, ker so sošolci in si lahko pomagajo med seboj.
Sta naša sošolca, vsak bi dodal malo denarja in bi lahko šla z
nami.

SŠ: Da vsak da nekaj zraven, ker so prijatelji.
Da vsak posameznik da malo več denarja, ki se pri znesku ne bi
tako poznal in bi s tem jima omogočili izlet, saj sta ravno tako so-
šolca in prijatelja kot vsi drugi.
Vsak od drugih dijakov bi dodal nekaj zraven za ta dva, ki ne
moreta plačati. To bi predlagal zato, ker smo vsi dobri prijatelji
in nobenega ne bi pustil za seboj.


   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166