Page 160 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 160
red kategorij 1. red kategorij primeri

3. moralnost, dober na- OŠ: Pomagali bi s prispevki za ta dva učenca.
men Da zberemo denar, ker bi si jih želel v družbi.
7. želje in moralnost po- SŠ: Da bi učenci, tisti, ki so dobri in bi privoščili revnim malo
užitka, prispevali ta denar.
močnikov
Zbiranje denarja za njun izlet s prodajo naših izdelkov. Da bi
OŠ: jima pomagali.
Da vsak prispeva nekaj denarja, da se tudi njima omogoči izlet.
9. pričakovanje povra- SŠ: Zato, ker če je kdo v stiski in ga imaš rad, mu pomagaš.
čila Da bi vsak od njegovih sošolcev dal malo. Ker rad pomagam

Bi plačal za njiju dva, ker razumem če jim starši nimajo denar-
ja plačati, isto bi bilo meni ali komu drugemu.
Jaz bi predlagal, da bi vsak učenec podaril denar. Zato ker je do-
bro pomagati ljudem in pomislite kako bi se počutil če bi bil v nji-
hovi koži.

Predlagala bi, da vsi damo denar. Zato ker mogoče bom tudi
jaz kdaj v takšni situaciji da ne bom zmogla plačat.
Lahko bi vsak iz razreda dal 10 evrov za vsako osebo in bi se
tako zbral denar za oba skupaj. Ker če ti nekomu pomagaš je
skoraj 100%, da bo druga oseba pomagala tebi, če boš v podob-
ni situaciji.
Jaz bi predlagal in se strinjal, da jima pomagamo zbrati denar,
tudi iz naših žepov, če bosta vsaj hvaležna.


   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165