Page 158 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 158
bnih (npr. ker si želita iti na izlet). Z odgovorom, ki smo ga uvrstili v kategorijo 1, je

odgovorilo 12,2 % udeležencev, z odgovorom 8 pa 2,8 %.

§ Kategorijo drugega reda »3. moralnost, dober namen« sestavljata kategoriji prve-

ga reda: 7. želje in moralnost pomočnikov (npr. rada pomagam) in 9. pričakovanje po-

vračila (npr. če bosta vsaj hvaležna). V kategorijo 7 se je uvrščalo 1,8 % odgovorov (po-

§gosteKjšaitseogobriiljiomderduogsengoavrneodšaol»ci4(.χ2r(5a,8z6r8e)d=n1a3s,1k1u;ppno=st,«00s0e)s)t,avvlkjaajtoegkoartijeogo9rpijae 0,8 %.
prvega

reda: 5. razred je skupnost (npr. da je cel razred skupaj; 7,9 %; pogosteje so jo navajali

srednješolci ( χ2 = 21,25; p = ,000)) in 6. medosebni odnosi (npr. ker sta prijatelja,
(5,868)
sošolca; 2,3 %).

§ Kategorijo drugega reda »5. družbene norme« sestavljata kategoriji prvega reda:

3. družbene norme (npr. prav je) in 10. okoliščine problema (npr. nista sama kriva). V

kategorijo 3 se je uvrstilo 4,8 % odgovorov, v kategorijo 10 pa 1 %.

§ Kategorija drugega reda »13. neustrezno ali brez argumenta« ostaja enaka kot ka-

tegorija prvega reda 13. ne vem/neustrezno, vanjo smo uvrstili 0,5 % odgovorov. V to

kategorijo pa smo uvrstili tudi vse tiste, ki na to vprašanje niso podali nobenega argu-

menta za podporo svoji rešitvi.


   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163