Page 155 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 155
red. kategorije 1. red. kategorije primeri
2. oni in mi 3. pol plačata sama
OŠ: Bi pomagali zbirati denar - seveda bi prispevala tudi
3. sama 6. prispeva, kdor želi/ sošolca le en del.
4. tretja oseba lahko Da bi si polovico njihovih stroškov razdelil razred, tako bi
7. naj se sama znajdeta pravično razbremenili njihove starše.

8. naj ne gresta na izlet SŠ: Delno sama plačata, ostalo bomo dali sošolci.
Predlagal bi, naj nekaj denarja zbereta ona, nekaj pa bi
4. tretja oseba plača plačal celoten razred.

OŠ: Predlagal bi, da vsak učenec ki lahko, da euro ali dva za njih.
Če bi bil bogat, bi jima dal denar.

SŠ: Da vsi dijaki, ki to zmoremo, priložimo malo večji znesek.
Tisti, ki lahko, naj nekaj prispeva.

OŠ: Da bi kaj prodajala.
Mogoče bi se izpisala iz treninga in bi lahko šla na izlet.

SŠ: Poskusita plačati sama, če je to možno.
Predlagala bi, naj si poiščeta delo, da zaslužita toliko denarja.

OŠ: Da pač ne grejo na izlet.
Pač ne bi šla.

SŠ: Da ne gresta, ker nimata denarja.
Jaz bi predlagal, da tadva dijaka ne gresta z nami, saj jima
trening očitno pomeni več kot druženje s sošolci
Kdor lahko plača lahko tudi gre. Za vse enako.

OŠ: Predlagali bi, da šola plača izlet.
Šolski sklad bi dal denar.
Če bi bil jaz učitelj bi dal denar za učenca.

SŠ: Izlet jima plača šola.
Na šoli imamo sklad za pomoč dijakom iz socialno ogrože-
nih družin. Predlagala bi, da jima s tega sklada sofinancira-
jo izlet.
Naj jim plača klub v tujini.


   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160