Page 154 - Alenka Gril in Asja Videčnik, Oblikovanje državljanske identitete mladih v šoli, Digitalna knjižnica, Documenta 3
P. 154
ela 3: Kategorije rešitev dileme solidarnosti s primeri.

2. red. kategorije 1. red. kategorije primeri
1. razred 1. vsi/vsak prispeva
2. posodijo sošolci OŠ: Da bi vsak malo plačal še zanju in bi skupaj zbrali denar.
5. skupna akcija razreda Predlagal bi, da bi si njun strošek razdelili med seboj in bi cel
9. izberejo cenejši izlet razred pokril dolg.
Da bi dali na učiteljičino mizo šparovček in bi vsak malo
prispeval.

SŠ: Da bi vsak od sošolcev prispeval nekaj denarja zanju.
Predlagala bi, da si njune stroške razdelijo. Tako da bi vsak
plačal malo več.
Da vsak prispeva nekaj denarja, da se tudi njima omogoči
izlet.

OŠ: Vsak bi dal malo, čez nekaj časa bi onadva vrnila.
Da bi drugi sošolci pokrili te stroške teh drugih učencev in pol
bi jim vrnili tisti starši teh dveh.

SŠ: Da bi drugi založili.
Sošolcem bi ostali zbrali denar pod pogojem, da ga čez nekaj
časa vrneta.

OŠ: Priredila bi dobrodelni koncert.
Organizirali bi kakšno zbiralno akcijo.
Da imamo tehniški dan in nakoncu prodajamo izdelke
ali če se kdo javi.

SŠ: Lahko bi priredili kakšno predstavo in s tem zbrali denar za
ta dva dijaka.
Pekli bi piškote ali pa izdelali voščilnice in jih prodajali.
Zbiranje papirja.

OŠ: Predlagal bi da gremo na izlet drugam, kjer so stvari cenejše.
Da znižajo ceno za končni izlet.

SŠ: Predlagala bi, da izberemo izlet, ki cenovno ustreza vsem
Izbrali bi drug izlet, z manj stroški. Da bi lahko te stroške
lažje pokrili vsi.


   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159