Page 103 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 103
lika 48: Garaža za avtomobile
Potek dejavnosti
Z otroki se dogovorite o pravilih igre – vsako vozilo ima svojo garažo. Za začetek skupaj preštejte
pike na garažah in vozilih in ugotavljajte, katero vozilo pripada določeni garaži.
Nadgradnja dejavnosti
Kasneje lahko dodate števila do deset oziroma že takoj lahko pripravite nekaj avtomobilov in ga-
raž, označenih s številkami.
Otroke spodbudite, da razmišljajo še o drugih parih ali pa drugih bivališčih (npr. ptica in gnezdo).
Otroci lahko to tudi narišejo, iz risb pa lahko oblikujete knjigo.
Sodelovanje z družinami
Poprosite starše, naj v pogovorih z otroki čim večkrat uporabljajo številke. Skupaj naj štejejo najrazlič-
nejše predmete, količine in pojave. Na tak način se krepi otrokovo razumevanje številskih pojmov.
Odkrivanje enakosti
Namen in cilji dejavnosti
Dejavnost spodbuja otroke k merjenju in uporabi kock kot merskih enot.
Otroci opazujejo razmerja med posameznimi kockami in uporabljajo matematično izrazoslovje.
Učna sredstva in materiali
Prikaz enote kock: pol enote, enota, dve enoti, štiri enote. (Enota je osnovna, enojna kocka, ki nam
služi kot osnova za izdelavo prikaza).
Potek dejavnosti
Ko se otroci igrajo s kockami, običajno že sami odkrijejo razmerja različnih velikosti kock, na pri-
mer namesto ene dvojne kocke lahko uporabijo dve enojni.
Razmerja kock skupaj z otroki narišite oziroma označite na prikazu, zaradi večje preglednosti pa
lahko posamezno enoto kocke pobarvate z enako barvo.
103
Potek dejavnosti
Z otroki se dogovorite o pravilih igre – vsako vozilo ima svojo garažo. Za začetek skupaj preštejte
pike na garažah in vozilih in ugotavljajte, katero vozilo pripada določeni garaži.
Nadgradnja dejavnosti
Kasneje lahko dodate števila do deset oziroma že takoj lahko pripravite nekaj avtomobilov in ga-
raž, označenih s številkami.
Otroke spodbudite, da razmišljajo še o drugih parih ali pa drugih bivališčih (npr. ptica in gnezdo).
Otroci lahko to tudi narišejo, iz risb pa lahko oblikujete knjigo.
Sodelovanje z družinami
Poprosite starše, naj v pogovorih z otroki čim večkrat uporabljajo številke. Skupaj naj štejejo najrazlič-
nejše predmete, količine in pojave. Na tak način se krepi otrokovo razumevanje številskih pojmov.
Odkrivanje enakosti
Namen in cilji dejavnosti
Dejavnost spodbuja otroke k merjenju in uporabi kock kot merskih enot.
Otroci opazujejo razmerja med posameznimi kockami in uporabljajo matematično izrazoslovje.
Učna sredstva in materiali
Prikaz enote kock: pol enote, enota, dve enoti, štiri enote. (Enota je osnovna, enojna kocka, ki nam
služi kot osnova za izdelavo prikaza).
Potek dejavnosti
Ko se otroci igrajo s kockami, običajno že sami odkrijejo razmerja različnih velikosti kock, na pri-
mer namesto ene dvojne kocke lahko uporabijo dve enojni.
Razmerja kock skupaj z otroki narišite oziroma označite na prikazu, zaradi večje preglednosti pa
lahko posamezno enoto kocke pobarvate z enako barvo.
103