Page 99 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 99
I: Kotiček/center za konstrukcijske dejavnosti

Reke in mostovi

Namen in cilji dejavnosti
Ko se otroci igrajo s kockami, kreativno rešujejo probleme, krepijo svojo domišljijo ter razvijajo ma-
tematične koncepte in pojme – velikost, obliko, težo, višino, občutek za prostor, ravnotežje, stabil-
nost, ravnovesje, merjenje in štetje, razmerje, urejanje, razvrščanje (po velikosti, obliki, barvi) in
predvidevanje.
Ob igri s kockami si otroci bogatijo besedišče (predvsem pojme, povezane z matematičnimi kon-
cepti) in krepijo socialne spretnosti.

Učna sredstva in materiali
Papir, tempera barve: modra, zelena, bela, slike in fotografije mostov, široki ploščati čopiči, lepil-
ni trak, škarje.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Otroke povabite k izdelovanju makete.
 Zlepite skupaj nekaj velikih kosov papirja.
 Narišite reko in jo skupaj z otroki pobarvajte.
 Ko se izdelek posuši, zalepite maketo na tla v kotičku s kockami. V knjigah, enciklopedijah, re-

vijah, na svetovnem spletu poiščite slike mostov in jih izrežite. Obesite jih na steno kotička v vi-
šini oči otrok.
Slika 46: Reke in mostovi

99
   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104