Page 101 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 101
lika 47: Dvigalo

Potek dejavnosti
Dvigalo postavite v kotiček s kockami. Z otroki se pogovarjajte o tem, kako na gradbišču delav-
ci prenesejo gradbeni material na vrh stavbe oziroma kako v zelo visokih stavbah ljudje pridejo do
zgornjih nadstropij.
Demonstrirajte delovanje dvigala tako, da kocko ali frnikolo postavite v dvigalo. Nato naj z razi-
skovanjem pričnejo tudi otroci.

Nadgradnja dejavnosti
Z otroki se pogovarjajte o različnih vrstah dvigal.
Poiščite slike, opise dvigal v enciklopedijah, knjigah, revijah, na svetovnem spletu.
Oglejte si čimveč različnih vrst dvigal.

Sodelovanje z družinami
Starše seznanite, da se boste z otroki v skupini pogovarjali o dvigalih. Prosite jih, da otrokom omo-
gočijo, da se peljejo v eno smer z dvigalom, v drugo pa gredo peš. Z otroki naj se pogovarjajo o tem,
kako različne naprave lajšajo delo in poenostavijo življenje. Doma naj skupaj poiščejo stroje, apara-
te in kuhinjske pripomočke.

Prometni znaki

Namen in cilji dejavnosti
S pomočjo prometnih znakov in drugih oznak, ki so nameščeni v kotičku s kockami, se pri otro-
cih razvijajo vidne predstave.
Otroci se ob opisovanju različnih oblik in velikosti seznanjajo s pojmi enako, različno, dolgo, krat-
ko in se urijo v odčitavanju simbolnih zapisov.

101
   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106