Page 24 - Lidija Tavčar, Homo spectator: uvod v muzejsko pedagogiko, Digitalna knjižnica, Dissertationes 3
P. 24
Homo spectator
publike osrednji predmet preučevanja. Posebna pozornost pa je v tem kon-
tekstu namenjena družini kot specifični vrsti muzejske in galerijske publi-
ke, ki je še vedno dokaj slabo raziskana, saj ji doslej še zdaleč ni bilo posve-
čeno toliko pozornosti kot posameznikom in skupinam.
Na koncu sledi še sklepna misel, v kateri opozarjamo, da pričujočega
besedila, čeprav je podnaslovljeno z Uvod v muzejsko pedagogiko, ni mogo-
če razumeti po analogiji z uvodi v druge znanstvene discipline, saj muzej-
ska pedagogika kot znanstvena disciplina sploh še ne obstaja. Gre bolj za
vstop v neko še ne dovolj sistematizirano in proučeno teoretsko in praktič-
no problematiko, ki se bo v znanstveno vedo morda razvila, zaenkrat pa so
to zgolj elementi zanjo.
publike osrednji predmet preučevanja. Posebna pozornost pa je v tem kon-
tekstu namenjena družini kot specifični vrsti muzejske in galerijske publi-
ke, ki je še vedno dokaj slabo raziskana, saj ji doslej še zdaleč ni bilo posve-
čeno toliko pozornosti kot posameznikom in skupinam.
Na koncu sledi še sklepna misel, v kateri opozarjamo, da pričujočega
besedila, čeprav je podnaslovljeno z Uvod v muzejsko pedagogiko, ni mogo-
če razumeti po analogiji z uvodi v druge znanstvene discipline, saj muzej-
ska pedagogika kot znanstvena disciplina sploh še ne obstaja. Gre bolj za
vstop v neko še ne dovolj sistematizirano in proučeno teoretsko in praktič-
no problematiko, ki se bo v znanstveno vedo morda razvila, zaenkrat pa so
to zgolj elementi zanjo.