Page 71 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 71
71
Slika 4.5: Državljanska vednost in jezik, ki ga učenci govorijo doma
Vir: Schulz et al., 2018: 69.
Slika 4.5 kaže povezavo med državljansko vednostjo in jezikom, ki ga go-
vorijo učenci doma. Rezultati kažejo na povezanost državljanske vednosti z je-
zikom, ki ga učenci govorijo doma (če je jezik testa enak jeziku, ki ga govorijo
doma – povezanost z višjimi kognitivnimi dosežki). To velja za večino sodelujo-
čih držav, tudi Slovenijo, razen v primeru Malte.
Trendi dosežkov državljanske vednosti
Cikel ICCS 2016 je vseboval 42 nalog, ki jih je zajemal tudi test iz leta 2009. Zara-
di tega lahko pogledamo tudi trende pri dosežkih iz državljanske vednosti, se-
veda za tiste izobraževalne sisteme, ki so sodelovali v raziskavi tako leta 2009
državljanska vednost učencev v sloveniji
Slika 4.5: Državljanska vednost in jezik, ki ga učenci govorijo doma
Vir: Schulz et al., 2018: 69.
Slika 4.5 kaže povezavo med državljansko vednostjo in jezikom, ki ga go-
vorijo učenci doma. Rezultati kažejo na povezanost državljanske vednosti z je-
zikom, ki ga učenci govorijo doma (če je jezik testa enak jeziku, ki ga govorijo
doma – povezanost z višjimi kognitivnimi dosežki). To velja za večino sodelujo-
čih držav, tudi Slovenijo, razen v primeru Malte.
Trendi dosežkov državljanske vednosti
Cikel ICCS 2016 je vseboval 42 nalog, ki jih je zajemal tudi test iz leta 2009. Zara-
di tega lahko pogledamo tudi trende pri dosežkih iz državljanske vednosti, se-
veda za tiste izobraževalne sisteme, ki so sodelovali v raziskavi tako leta 2009
državljanska vednost učencev v sloveniji