Page 102 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 102
Razredna in šolska klima
102
Slika 7.1: Percepcije učencev o odprti razredni diskusiji
Vir: Schulz et al., 2018: 151.
Šolska klima se v osnovi nanaša na skupna prepričanja, odnose med posa
mezniki in skupinami v organizaciji, na fizično okolje ter na karakteristike posa
meznikov in skupin v organizaciji (van Houtte, 2005: 85). Še ena definicija poja
snjuje šolsko klimo kot »impresije, prepričanja in pričakovanja, ki jih imajo člani
šolske skupnosti o šoli kot učnem okolju, o njihovem vedenju ter o simbolih in
institucijah, ki predstavljajo vzorec vedenja« (Homana et al., 2006: 3). Šolska kli
ma in kvaliteta odnosov znotraj šole (med učenci in učitelji ter med učenci sa
državljanska vzgoja v sloveniji
102
Slika 7.1: Percepcije učencev o odprti razredni diskusiji
Vir: Schulz et al., 2018: 151.
Šolska klima se v osnovi nanaša na skupna prepričanja, odnose med posa
mezniki in skupinami v organizaciji, na fizično okolje ter na karakteristike posa
meznikov in skupin v organizaciji (van Houtte, 2005: 85). Še ena definicija poja
snjuje šolsko klimo kot »impresije, prepričanja in pričakovanja, ki jih imajo člani
šolske skupnosti o šoli kot učnem okolju, o njihovem vedenju ter o simbolih in
institucijah, ki predstavljajo vzorec vedenja« (Homana et al., 2006: 3). Šolska kli
ma in kvaliteta odnosov znotraj šole (med učenci in učitelji ter med učenci sa
državljanska vzgoja v sloveniji