Page 97 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 97
97

Slika 6.7: Odstotki učencev na lestvici, o vplivu vere na družbo (trendi
2009–2016)
Vir: Schulz et al., 2018: 140.
valnih sistemih. V primeru tega prikaza gre za indeks, ki je oblikovan iz nasled­
njih trditev: vera je zame pomembnejša kot to, kar se dogaja v državni politiki,
vera mi pomaga pri odločanju o tem, kaj je prav in kaj ni, verski voditelji bi mo­
rali imeti več vpliva v družbi, vera bi morala vplivati na to, kako se ljudje obna­
šajo drug do drugega, in življenjska pravila, ki temeljijo na veri, so pomemb­
nejša kot pravila civilnega prava.
Iz prikaza lahko razberemo, da je v sodelujočih izobraževalnih sistemih od­
nos do tega, kako vera vpliva na družbo, različen. Če pogledamo Slovenijo, je
mnenje naših učencev pod mednarodnim povprečjem. Naši učenci ne vidijo
tako velikega vpliva vere na družbo, kakor, denimo, učenci v Dominikanski re­
publiki, Kolumbiji, Hrvaški, Malti, Peruju.

stališča učencev o pomembnih vprašanjih v družbi v sloveniji
   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102