Page 98 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 98
ela 6.6: Stališča o veri pri učencih iz Slovenije

  Zelo se Strinjam se Ne strin- Nikakor se
strinjam jam se ne strinjam

Vera je zame bolj pomembna kot 14,37 (0,96) 31,83 (1,16) 33,94 (1,11) 19,87 (0,95)
to, kar se dogaja v državni politiki.

Vera mi pomaga pri odločanju o 14,46 (0,82) 34,69 (0,88) 29,37 (0,95) 21,47 (0,92)
tem, kaj je prav in kaj ni.

Verski voditelji bi morali imeti več 7,41 (0,61) 28,10 (0,97) 41,43 (1,02) 23,06 (0,98)
vpliva v družbi.

Vera bi morala vplivati na to, 13,46 (0,80) 39,46 (1,09) 27,20 (0,85) 19,88 (0,82)
kako se ljudje obnašajo drug do
drugega.

Življenjska pravila, ki temeljijo na 6,97 (0,56) 26,26 (0,97) 44,33 (1,03) 22,44 (0,99)
veri, so pomembnejša kot pravila
civilnega prava.

Vsi ljudje bi morali imeti svobo­
98 do živeti v skladu z vero, ki jo sami 45,77 (1,07) 36,96 (1,02) 9,83 (0,62) 7,44 (0,65)

izberejo.

Verni ljudje so boljši državljani. 8,90 (0,62) 18,78 (0,82) 40,09 (1,13) 32,22 (1,05)

Vir: Baza ICCS 2016. Opomba: standardne napake so navedene
v oklepajih.

državljanska vzgoja v sloveniji
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103