Page 53 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 53
podgoršek, j. ferme, a. lipovec ■ vpliv situacijskih in motivacijskih dejavnikov ...

osredotočijo na vzporedni razvoj učiteljevega znanja matematične vsebine
in pedagoške transformacije le-te ter uporabo strategij timskega dela v ver-
tikalnih aktivih, ki vključujejo tako učitelje razrednega pouka kot tudi
predmetne učitelje matematike.

Prispevek je nastal v sklopu projekta: »Razvoj in udejanjanje in-
ovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja za dvig splošnih
kompetenc (sklop  2: naravoslovna in matematična pismenost:
spodbujanje kritičnega mišljenja in reševanja problemov)«. 

Literatura
Cohen, J. (1992). A power primer. Psychological bulletin, 112(1), 155–159.
Cooper, H., Robinson, J. C. in Patall, E. A. (2006). Does homework impro-

ve academic achievement? A synthesis of research, 1987–2003. Review
of educational research,76(1), 1–62.
Deci, E. L. in Ryan, R. M. (1985). The general causality orientations sca-
le: Self-determination in personality. Journal of research in personality,
19(2), 109−134.
Dweck, C. S. (2007). Boosting achievement with messages that motivate.
Education Canada, 47(2), 6−10.
Fan, H., Xu, J., Cai, Z., He, J. in Fan, X. (2017). Homework and students‘
achievement in math and science: A 30-year meta-analysis, 1986–
2015. Educational Research Review, 20, 35-54.
Hill, H. C., Rowan, B., & Ball, D. L. (2005). Effects of teachers’ mathe-
matical knowledge for teaching on student achievement. American
Educational Research Journal, 42, 371–406.
Japelj Pavešić B. in Svetlik K. (2016). Znanje matematike in naravoslov-
ja med četrtošolci v Sloveniji in po svetu. Izsledki raziskave TIMSS 2015.
Ljubljana: Pedagoški inštitut.
Krečič, M. J., Kotnik, E. K., & Zabukovšek, S. S. (2013). Pojmovanja univer-
zitetnih profesorjev o študentovih pristopih k študiju in lastnem uče-
nju. Šolsko Polje, 24(3/4), 151–165.
Lipovec, A., Bezgovšek Vodušek, H., & Antolin Drešar, D. (2016). Pre-
service elementary teachers᾽ geometrical concepts. V: Holz, O. (ur.).
Current trends in higher education in Europe, Berlin: LIT, 299–307.
Lipovec, A., Podgoršek, M., & Antolin Drešar, D. (2013). Točka kontro-
le in osredotočenost študentov razrednega pouka.Pedagoška obzorja,
28(3/4), 157–170.
Lipovec, A., & Antolin Drešar, D. (2014). Slovenian pre-service teachers‘
prototype biography. Teaching in higher education, 19(2), 183–193.

51
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58