Page 121 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 121
a. bajda gorela ■ umetnost in matematika: problem motivacije ...
Požar Matijašič, N., Bucik, N. (ur.) (2008), Kultura in umetnost v izo-
braževanju – popotnica 21. stoletja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
http://www.gledaliskapedagogika.net/#!3-konferenca/c19x9 (1.3.2016).
http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podrocje/os/
prenovljeni_UN/UN_matematika.pdf (4.3.2016).
119
Požar Matijašič, N., Bucik, N. (ur.) (2008), Kultura in umetnost v izo-
braževanju – popotnica 21. stoletja. Ljubljana: Pedagoški inštitut.
http://www.gledaliskapedagogika.net/#!3-konferenca/c19x9 (1.3.2016).
http://www.mizs.gov.si/fileadmin/mizs.gov.si/pageuploads/podrocje/os/
prenovljeni_UN/UN_matematika.pdf (4.3.2016).
119