Page 120 - Šolsko polje, XXVIII, 2017, no. 5-6: Znanje, motivacija in pogoji učenja v luči mednarodnih primerjav TIMSS in PISA, ur. Barbara Japelj Pavešić in Klaudija Šterman Ivančič
P. 120
šolsko polje, letnik xxviii, številka 5–6

Japelj Pavešić, B. et.al. (2012), Znanje matematike in naravoslovja med os-
novnošolci v Sloveniji in po svetu : izsledki raziskave TIMSS. Ljubljana :
Pedagoški inštitut. (Zbirka Izsledki raziskave TIMSS 2011 ; zv. 5)

Juriševič, M. (2006), Učna motivacija in razlike med učenci. Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.

Kolenc, M. (2010), Učinkovitost poučevanja s pomočjo umetnostnih sredstev.
Univerza v Ljubljani: Pedagoška fakulteta.

Kroflič, R. (2007). Vzgojna vrednost estetske izkušnje. Sodobna pedagogika
58/3, 12-30.

Mrak Merhar I. et.al. (2013), Didaktične igre in druge dinamične metode.
Ljubljana: Salve.

Puklek Levpušček, M., Zupančič, M. (2009). Osebnosti, motivacijski in so-
cialni dejavniki učne uspešnosti, Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete. (Zbirka Razprave FF)

Šorgo, A. (2011). Ustvarjalnost in inovativnost: manjkajoči sestavini nara-
voslovnega izobraževanja. Vzgoja in izobraževanje, XXLI/6, 60-66.

Prevodnik, M. (2007). Umetnostna vzgoja v luči Unescovih smernic.
Sodobna pedagogika 58/3, 164-186.

Špijunović, K., Maričić, S. (2014). Some questions regarding the devel-
opment of student‘s creative thinking in elementary mathematics
Education. V: Hozjan, D (ur.). Izobraževanje za 21. stoletje – ustvar-
jalnost v vzgoji in izobraževanju. Koper: Univerza na Primorskem,
Znanstveno raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, 451-
463. (Knjižnica Annales Ludus)

Štemberger, T. (2014). Nekatera stališča vzgojiteljic do ustvarjalnosti. V:
Hozjan, D. (ur.). Izobraževanje za 21. stoletje – ustvarjalnost v vzgo-
ji in izobraževanju. Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno ra-
ziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales, 141-153. (Knjižnica
Annales Ludus)

Žakelj, A., Valenčič Zuljan M. (2015), Učenci z učnimi težavami pri matem-
atiki: prepoznavanje učnih težav in model pomoči. Ljubljana: Zavod
Republike Slovenije za šolstvo.

Viri
Peklaj, C. (2012), Učenci z učnimi težavami v šoli in kaj lahko stori učitelj.

Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete.
Porenta, A. (2003). Zgodbe in lutke kot sredstva za motiviranje učencev.

Sodobna pedagogika, 54/2, 172-187.

118
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125