Page 169 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 3-4: Nasilje, šola, družba II, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 169
rutar ilc ■ preventivna vloga pozitivnih psihosocialnih odnosov v šoli

Kroflič, R. (2010) Dialoški model avtoritete kot spopad za vzajemno pripo-
znanje, Sodobna pedagogika, 61(3), str. 134–154.

Kroflič, R. (2011) Induktivni vzgojni pristop. Sekcija MVO pri Društvu spe-
cialnih in rehabilitacijskih pedagogov Slovenije. Rogaška Slatina, april
2011.

Malešević, T. (2018) Pomen dobrih socialnih odnosov med učitelji in učenci
in učiteljeve odnosne kompetence. Vzgoja in izobraževanje 5, str. 17–25.

Marzano, R., in Marzano, J. S. (2010) Ključ do vodenja razreda. Vzgoja in iz-
obraževanje 5, str. 55–62.

Marzano, R. J., in Simms, J. A. (2013) Coaching Classroom Instruction.
Bloomington, Marzano Research Laboratory.

Muršič, M. (ur.) (2012) (O)krog nasilja v družini in šoli. Ljubljana: Inštitut za
kriminologijo pri Pravni fakulteti v Ljubljani.

Pečjak, S. (2014) Medvrstniško nasilje v šoli. Ljubljana: Znanstvena založba
FF.

Peklaj, C., in Pečjak, S. (2015) Psihosocialni odnosi v šoli. Ljubljana:
Znanstvena založba FF.

Pšunder, M. (2004) Disciplina v šoli. Ljubljana, Zavod RS za šolstvo.
Pšunder, M. (2011) Vodenje razreda. Maribor, Mednarodna Založba

Oddelka za slovanske jezike in književnost, Filozofska fakulteta.

Pušnik, M. (2007) Vpeljevanje spremembe v šole. Priročnik za šolske razvojne
time. Ljubljana: ZRSŠ.

Rogič Ožek, S. (2018) Čustveno opismenjevanje v vzgojno-izobraževalnih
procesih. V Učiteljev glas, priloga revije Vzgoja in izobraževanje 5, str.
4–12.

Rutar Ilc, Z. (2017) Vodenje razreda za dobro klimo in vključenost. Ljubljana:
ZRSŠ

Rutar Ilc, Z., Rogič Ožek, S., Gramc, J. (2017) Socialno in čustveno opisme-
njevanje za boljšo vključenost. Ljubljana: ZRSŠ.

Skvarč, M., Čuk, A., Rutar Ilc, Z. (2017) Tudi učitelji smo učenci. Ljubljana:
ZRSŠ

Tacol, A., idr. (2019) To sem jaz. Priročnik za delo z razredom in zdravo odra-
ščanje. Celje, Nacionalni inštitut za javno zdravje. (Prenovljena izdaja)

Virk-Rode, J., idr. (1998) Socialne igre v osnovni šoli. Ljubljana: ZRSŠ.
Vidmar, M., idr. (2018) Čustvene in socialne kompetence strokovnih delav-

cev: (spregledani) dejavnik v razvoju strokovnih delavcev ter učencev,
Učiteljev glas, priloga revije Vzgoja in izobraževanje 5, str. 18–26.

doi: https://www.doi.org/10.32320/1581-6044.30(3-4)143-167

167
   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174