Page 47 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 47
u. štremfel ■ zgodnje opuščanje izobraževanja kot javnopolitični problem

Štremfel, U. (2014) Slovenia on its own way towards improving PISA results.
Šolsko polje 25 (5–6), str. 29–51.

Štremfel, U. (2016) Pravičnost in/ali učinkovitost v kontekstu izobraževal­
nih politik v Evropski uniji. Šolsko polje 27 (5–6), str. 119–142.

Štremfel, U., Šterman Ivančič, K. (2018) Why is ESL a problem for contem­
porary (EU) society?. V Štremfel, U., Vidmar, M. (ur.). Early school
leaving: contemporary European perspectives. Digitalna knjižnica,
Dissertationes 32. Ljubljana: Pedagoški inštitut, str. 355–370.

Štremfel, U., Štraus, M., Lajh, D. (2014) Sprejemanje rezultatov PISA 2009 v
Sloveniji skozi prizmo javnopolitičnega učenja. Šolsko polje 25 (1–2), str.
79–104.

Turnbull, N., Hoppe, R. (2018) Problematizing ‘wickedness’: a critique of
the wicked problems concept, from philosophy to practice, Policy and
Society DOI: 10.1080/14494035.2018.1488796.

Verweij, M., Douglas, M., Ellis, R., Engel, C., Hendriks, F., Lohmann,
S., . . . Thompson, M. (2006) The Case for Clumsiness. V Verweij,
M., Thompson, M. (ur.). Clumsy Solutions for a Complex World:
Governance, Politics and Plural Perceptions. Basingstoke: Palgrave
Macmillan, str. 1–27.

Vidmar, M., Rutar Leban, T. (2018a) The interplay of factors contributing
to ESL at the levels of the individual, the family and social backgro­
und. V UŠtremfel, U., Vidmar, M. (ur.). Early school leaving: contem-
porary European perspectives. Digitalna knjižnica, Dissertationes 32.
Ljubljana: Pedagoški inštitut, str. 135–154.

Vidmar, M., Rutar Leban, T. (2018b) The interplay of factors contribu­
ting to ESL at the school level. V Štremfel, U., Vidmar, M. (ur.). Early
school leaving: contemporary European perspectives. Digitalna knjižnica,
Dissertationes 32. Ljubljana: Pedagoški inštitut, str. 155–170.

Vidmar, M., Rutar Leban, T., Vršnik Perše, T. (2018) The interplay of fac­
tors contributing to ESL at the system level. V Štremfel, U., Vidmar,
M. (ur.). Early school leaving: contemporary European perspectives.
Digitalna knjižnica, Dissertationes 32. Ljubljana: Pedagoški inštitut,
str. 171–186.

Weick, K. E. (1984) Small wins: Redefining the scale of social problems.
American Psychologist 39 (1), str. 40–49.

45
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52