Page 46 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 46
šolsko polje, letnik xxix, številka 3–4

Ozga, J., Dahler-Larsen, P., Sergerholm, C., Simola, H. (ur.) (2011)
Fabricating Quality in Education: Data and Governance in Europe.
London: Routledge.

Parsons, W. (2005) Public Policy: An introduction to the theory and practice of
policy analysis. Cheltenham, Northampton: Edward Elgar.

Paster, T. (2005) The New Modes of EU Governance: Combining
Rationalism and Constructivism in Explaining Voluntarist
Policy Coordination in the EU. Österreichische Zeitschrift für
Politikwissenschaft 34 (2), str. 147–161.

Pierre, J., Peters, G. B. (2000) Governance, Politics and the State. New York:
St. Martin’s Press.

Rittel, H. W. J., Webber, M. M. (1973) Dilemmas in a General Theory of
Planning. Policy Sciences 4 (2), str. 155–169.

Ross, A., Leathwood, C. (2013) Problematising Early School Leaving.
European Journal of Education 48 (3), str. 405–418.

Steiner-Khamsi, G. (2012) Understanding Policy Borrowing and Lending,
Building Comparative Policy Studies. V Steiner-Khamsi, G., Waldow,
F. (ur.). World Yearbook of Education 2012, Policy Borrowing and
Lending in Education. London: Routledge, str. 3–17.

Svet EU (2011) Priporočila Sveta z dne 28. junija 2011 o politikah za zmanjše­
vanje osipa. Bruselj: Svet EU.

Svet EU (2013) Sklepi Sveta o naložbah v izobraževanje in usposabljanje –
odziv na sklepe Sveta o ponovnem razmisleku o izobraževanju: naložbe
v spretnosti za boljše socialno-ekonomske rezultate in letnem pregledu
rasti za leto 2013. Bruselj: Svet EU.

Svet EU (2015) Sklepi Sveta o zmanjšanju osipa in spodbujanju šolskega
uspeha. Bruselj: Svet EU. Bruselj: Svet EU.

Svet EU in Evropska komisija (2012) Skupno poročilo Sveta in Komisije za
leto 2012 o izvajanju strateškega okvira za evropsko sodelovanje v izo­
braževanju in usposabljanju (ET 2020), Izobraževanje in usposablja­
nje v pametni, trajnostni in vključujoči Evropi. Bruselj: Svet EU in
Evropska komisija.

Svet EU in Evropska komisija (2015) Skupno poročilo Sveta in Komisije za
leto 2015 o izvajanju strateškega okvira za evropsko sodelovanje v iz­
obraževanju in usposabljanju (ET 2020), Nove prednostne naloge za
evropsko sodelovanje v izobraževanju in usposabljanju. Bruselj: Svet
EU in Evropska komisija.

Štefanc, D. (2008) Ideje neoliberalizma v procesih rekonceptualizacije obve­
znega splošnega izobraževanja: nekatere teoretske poteze in praktične
implikacije. Sodobna Pedagogika 3, str. 10–31.

44
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51