Page 25 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 25
d. štrajn ■ šestdeseta leta dvajsetega stoletja in izobraževanje

Araújo Freire, A. M. (2015) Foreword: The Understanding of Paulo Freire‘s
Education: Ethics, Hope, and Human Rights. V: Peters, M. A.,
Besley, T. (ur.). Paulo Freire. The Global Legacy. New York: Peter Lang
Publishing, str. xiii–xxiii.

Aronowitz, S., Giroux, H. A. (1991) Postmodern Education. Politics, Culture
and Social Criticism. Minneapolis: University of Minnesota Press.

Badiou, A. (2013) D’un désastre obscure. Droit, État, Politique. Paris: Éditions
de l’aube.

Bourdieu, P., Passeron J.-C. (1970) La réproduction. Éléments pour une théo-
rie du système d‘enseignement. Paris: Édition de Minuit.

Freire, P. (2005) Pedagogy of the Opressed. New York: Continuum.
Gruškovnik, T. (2017) Moralna vzgoja, hipokrizija in samoprevara. Šolsko

polje 28 (1–2), str. 59–71.
Illich, I. (1972) Deschooling Society. New York: Harper and Row.
Habermas, J. (1969) Protestbewegung und Hochschulreform. Frankfurt am

Main: Suhrkamp.
Horkheimer, M., Adorno, T. W. (2002) Dialektika razsvetljenstva. Filozofski

fragmenti. Ljubljana: Studia Humanitatis.
Kahn, R. (2010) Critical Pedagogy, Ecoliteracy and Planetary Crisis. New

York: Peter Lang.
Lasch, Ch. (1965) The New Radicalism in America 1889–1963. The Intellectual

as a Social Type. New York: Knopf.
Lasch, Ch. (2012) Kultura narcisizma, Ameriško življenje v času zmanjšanih

pričakovanj. Ljubljana: Mladinska knjiga.
Marwick, A. (1998) The Sixties. Cultural Revolution in Britain, France,

Italy,and the United States, c.1958–c.1974. London: Bloomsbury
Publishing Plc.
Sardoč, M., Gaber S. (ur.) (2017) Fifty Years of the Coleman Report.
Ljubljana: Faculty of Education – Ceps Journal Edition 1.
Stauffer, M. (2007) Pädagogik zwischen Idealisierung und Ignoranz. Eine
Kritik der Theorie, Praxis und Rezeption Paulo Freires. Bern: Peter
Lang.
Štrajn, D. (1980) Poskus formiranja kritične sociologije z aplikacijo psihoa­
nalize. Problemi razprave 18 (8–9), str. 158–171.
Vercellone, C. (2007) From Formal Subsumption to General Intellect:
Elements for a Marxist Reading of the Thesis of Cognitive Capitalism.
Historical Materialism 15, str. 13–36.

23
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30