Page 235 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 235
avtorji ■ authors

Theory and Philosophy. He is editor-in-chief of The Handbook of Patriotism
[http://refworks.springer.com/ Patriotism] that is to be published by
Springer in 2019.
Mitja Sardoč (PhD) je zaposlen kot raziskovalec na Pedagoškem inštitu­
tu v Ljubljani, kjer je član programske skupine ‘Družbena pogodba v 21.
stoletju’. Je avtor znanstvenih in strokovnih člankov s širšega področja
vzgoje in izobraževanja ter urednik vrste tematskih številk domačih in
tujih znanstvenih revij s področja državljanske vzgoje, multikulturaliz­
ma, enakih možnosti itn. Je glavni urednik revije Theory and Research
in Education, odgovorni urednik revije Šolsko polje ter član uredniške­
ga odbora revij Educational Philosophy and Theory ter Open Review of
Educational Research. Je tudi urednik dveh zbornikov, ki sta izšli pri založbi
Blackwell (Citizenship, Inclusion and Democracy ter Toleration, Respect
and Recognition in Education), avtor monografije Multikulturalizem: pro
et contra ter soavtor monografije Enake možnosti in družbena (ne)enakost
v družbi znanja. Je urednik publikacije Handbook of Patriotism, ki bo leta
2019 izšla pri založbi Springer.

Maja Škrubej Novak
Je diplomirala iz specialne in rehabilitacijske pedagogike ter se intenziv­
no izobraževala na področju motenj avtističnega spektra (MAS). Svojo
poklicno pot je pričela na osnovi šoli, kjer je delala z otroki s posebnimi
potrebami. Kasneje se je zaposlila na nevladni organizaciji Center društvo
za avtizem, kjer je opravljala delo vodje izobraževanja. Razvila in vodila je
program zgodnje intervencije za otroke z MAS. Svoje delo na področju
MAS nadaljuje v okviru Svetovalnice za avtizem. Ima številne izkušnje pri
delu s posamezniki z MAS ter z izobraževanjem staršev, skrbnikov in stro­
kovnih delavcev o temah, specifičnih za MAS.
Maja Škrubej Novak has a bachelor’s degree in Special Education and ex­
tensive training in Autism Spectrum disorder (ASD). She began her career
in regular school setting, working with children with special needs. Later
she continued her work as a consultant and educator at NGO Center for
Autism in Slovenia. As Head of Education she developed and run an early
intervention program for children with ASD. She continues her ASD fo­
cus at Svetovalnica za avtizem. She has an abundance of experience both
working directly individuals with ASD as well as training parents, care­
givers and educators on topics specific to ASD.

Darko Štrajn
Darko Štrajn je diplomiral iz filozofije in sociologije na Filozofski
fakulteti Univerze v Ljubljani. Od l. 1999 do 2014 je vodil raziskovalni

233
   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240