Page 236 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 236
šolsko polje, letnik xxix, številka 3–4

program na Pedagoškem inštitutu. Kot redni profesor predava o metod­
ologiji human­ ističnih ved in o filmski teoriji na podiplomski šoli za hu­
manistične študije (AMEU – ISH) v Ljubljani. Njegove raziskave obsega­
jo teme kot so izobraževanje in družbene spremembe, politika, estetika in
mediji. Njegova zadnja knjiga pod naslovom From Benjamin to the End of
Cinema (dostopna na spletu) je izšla l. 2017.
Darko Štrajn graduated in philosophy and sociology, Faculty of Arts –
University in Ljubljana. He was heading the programme in education­
al research at the Educational Research Institute from 1999 to 2014. He
is also the professor of philosophy, lecturing on methodology of human­
ities and film theory at the graduate School for Studies in Humanities
(ISH) in Ljubljana. His research comprises topics such as education and
social change, politics, aesthetics and media. His last book under the
title From Benjamin to the End of Cinema (available on-line) was pub­
lished in 2017.

Urška Štremfel
Je doktorica politoloških znanosti in znanstvena sodelavka na Pedagoškem
inštitutu, pri svojem raziskovalnem delu pa sodeluje tudi v Centru za poli­
tološke raziskave na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani.
Njen znanstvenoraziskovalni interes predstavlja evropsko sodelovanje na
področju izobraževanja in njegov vpliv na nacionalni izobraževalni pros­
tor. V tem okviru posebno pozornost namenja vlogi mednarodnih ra­
ziskav pri oblikovanju slovenske izobraževalne politike in izobraževalnih
praks slovenskih šol ter razvoju na podatkih temelječega izobraževanja.
Urška Štremfel, PhD, is a research fellow at the Educational Research
Institute in Ljubljana and part-time research fellow at the Centre for
Political Science Research at the Faculty of Social Sciences, University of
Ljubljana. Her research interests include the European aspects of policy
analysis, especially new modes of EU. In that framework she has devoted
special attention to the role international comparative assessment studies
play in development of Slovenian education policies and practices and the
development of evidence-based education.

Valerija Vendramin
Je doktorica ženskih študij, zaposlena pa je kot višja znanstvena sodelav­
ka na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Med njenimi interesnimi področ­
ji so edukacijske študije, ženske študije in feministična teorija ter kulturne
študije (v tem okviru se ukvarja s problematiko, ki zadeva konceptuali­
zacijo spolne razlike, kurikulum in feministične kritike znanosti oz. epis­
temološka vprašanja).

234
   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241